به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی در جلسه شورای اداری در بخش مرکزی قم، با تاکید بر اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در روستاها افزود: کارگاه های اشتغال زایی زودبازده در روستاها از جمله شاخص های اجرایی اقتصاد مقاومتی در روستاها است که باید با رفع موانع آن، اشتغال زایی در روستاها را رونق داد.
وی با اشاره به تخصیص سهم مالیات بر ارزش افزوده به دهیاری ها گفت: سهم مالیات بر ارزش افزوده فرصت خوبی است تا با استفاده از این مالیات و امکانات موجود در منطقه تحول در روستاها را رقم زد.

** مسئولان از فرصت مسئولان برای خدمت به مردم استفاده کنند
وی مهمترین شعار شهیدان رجایی و باهنر را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: امروز کشور نیازمند اقتدا به این منش توسط مسئولان است.
صادقی، ادامه داد: مردم در طول انقلاب اسلامی تاکنون ثابت کرده اند که از همه مسئولان جلوتر هستند و با حضور به موقع خود در صحنه های حساس از کشور و نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی و توطئه دمشنان را خنثی کرده اند.
استاندار قم افزود: با وجود اینکه مردم با مشکلات فراوانی روبرو بودند ولی در انتخابات های مختلف ثابت کردند که قدردان خدمتگزاران خود هستند.
وی با تاکید بر اینکه محرومیت موجود در کشور زیبنده انقلاب اسلامی نیست، تاکید کرد: با گذشت نزدیک 40 سال از انقلاب اسلامی محرومیت امروز کشور قابل قبول نیست و باید خیلی پیش تر شرایط مناسب و قابل قبول تری برای محرومیت زدایی در روستاها و مناطق محروم انجام می دادیم.
استاندار قم، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم امروز یادآوران آرمان های انقلاب هستند و در هیاهوی روزمرگی به مسئولان نشان می دهند که اگر در این کشور امنیت و فرصت خدمت وجود دارد به واسطه برکت خون شهداست که باید همه قدر دادن شهدا و فرصت خدمت باشیم.
صادقی ادامه داد: اگر مسئولان خداوند را ناظر عمل خود بدانند فرصت خدمت به مردم را غنیمت می شمرند.

** افتتاح چند طرع عمرانی، آموزشی و بهداشتی در بخش مرکزی قم
افتتاح خانه بهداشت روستای مبارک آباد با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در زمینی به مساحت 300 متر مربع و زیربنای 130 متر، افتتاح روکش آسفالت ورودی روستای سراجه به میراژ 3 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال، افتتاح مدرسه سه کلاسه خیرساز سرکار خانم طاهره دادرس در روستای سراجه با هزینه 4 میلیارد ریال در زمین به مساحت 870 متر مربع و زیربنای 307 متر مربع از جمله طرح هایی بود که با حضور استاندار در بخش مرکزی قم به بهره برداری رسید.
بازدید از کارگاه چادر دوزی مسافرتی با اشتغال زایی 60 نفر در زمین به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و زیربنای یکهزار و 500 متر در روستای مبارک آباد، حضور در خانواده شهید محمدرضا کاشی در روستای سراجه و ادای احترام به شهدای گلزار 2 شهید گمنام روستای مبارکه از جمله برنامه های استاندار قم در این سفر بود.
بخش مرکزی یکی از بخش‌ های پنجگانه قم است ،در این بخش شهر دیگری به نام قنوات، در شرق شهر قم و دارای دو دهستان قمرود و قنوات است.
دوم تا هشتم شهریور ماه سالروز انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
7404/ 6133/ خبرنگار: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.