سید مقتدا خاتمی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان تنیس قم سال گذشته در رقابت های لیگ برتر کشور عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و در سال جاری نیز با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا می کنیم.
وی ادامه داد: تیم جوانان تنیس استان قم سال گذشته به نمایندگی از استان یزد در رقابت ها حضور پیدا کرده به گونه ای که همه بازیکنان و کادر فنی از قم بودند ومقام دوم کشور را کسب کردند.
خاتمی گفت: به دلیل این که ما تیم بزرگسالان را در لیگ برتر داشتیم برای حمایت از تیم جوانان با مشکل مواجه بودیم، به همین دلیل این تیم از استان یزد در مسابقات شرکت کرد.
دبیر هیات تنیس استان قم اظهار داشت: در رده نوجوانان نیز سال گذشته مقام سوم کشور را کسب کردیم.
خاتمی با بیان این که استان قم بعد از ارومیه و اصفهان یکی از قطب های استعدادیابی تنیس در تیم های پایه کشور است، گفت: قم در تیم های پایه بسیار خوب کار کرده و توانست در لیگ نوجوانان و جوانان بازیکنان خوبی را تقدیم ورزش کشور نماید.
وی اظهار داشت: هم اکنون حدود هفت تن از بازیکنان تنیسور قمی شانس حضور در تیم ملی را دارند و سال گذشته نیز چهار بازیکن به تیم ملی دعوت شده بودند.
خاتمی از حضور 150 تنیسور، پنج مربی و 10 داور در قم خبر داد و گفت: جوانان استان استقبال بسیار خوبی از این رشته ورزشی دارند ولی متاسفانه به دلیل محدودیت زمین و امکانات، توانایی پذیرش همه آنها را نداریم.
وی گفت: در استان قم تنها هفت زمین تنیس داریم که به دلیل کمبود این امکانات، قادر به میزبانی مسابقات کشوری نیز نخواهیم بود.
هیات تنیس بیش از 15 سال است که در استان قم راه اندازی شده است.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علمیحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.