در این مطلب می خوانیم:
وقتی صبا درلیگ برتر بود همه به مدیران صبا می گفتیم چرا از بازیکنان بومی در تیم استفاده نمیشه و به همین خاطر بازیکنان بومی و همه کسانیکه از این تفکر حمایت می کردند علیه مدیران صبا جوسازی و موضع گیری می کردند. رضا کشوری از جمله مدیرانی بود که شرایط حضور بازیکنان بومی را به شکل انبوه به صلاح نمی دانستند.
اما امروز که صبا به دست بومی ها افتاده است شاهد این هستیم که بچه قمی ها چگونه زیر اب هم می زنند. آمده بودیم تا در سایه وحدت ویکدلی نفرت وکینه هاکنار بگذاریم ودست در دست هم صبا را با مدیریت 'کادرفنی وبازیکنان بومی حفظ کنیم. ولی عملا چنین چیزی را شاهد نیستیم و پیش بینی کشوری درست از آب در آمد ونشان دادیم که هنوز بزرگ نشدیم هنوز کینه به دل داریم وهنوز یاد نگرفتیم که موفقیت در سایه وحدت ویکدلی به دست میاد.
یاد نگرفتیم که برای پیروز شدن در میادین بزرگ باید قربانی داد باید نفس را زیر پا گذاشت باید کینه ونفرت را دور ریخت.متهم کردن یکدیگر به باند بازی ودلال بازی فقط کار را پیچیده تر میکند...
آیا این واقعیت دارد که چون سهراب بازیکن سفارشی رو قبول نکرده علیه اوموضع گیری کردن؟ آیا این واقعیت دارد که از بازیکنان غیر بومی پولهای آنچنانی گرفتن وشبانه با این بازیکنان قرار داد بستن؟ و واقعیتهای دیگری که اگر علنی بشه از بودن خودمان در محیط فوتبال خجالت زده می شویم..این که میگویند فلانی دلال است آن یکی می گوید فلانی شاگردان خودشو بازی میدهد فلان خبرنگار میگوید عده ای دنبال منافع خود هستن در این بازار مکاره چه خبر هست؟
چرا همه دنبال منافع خودشان هستن چرا هیچ کس به فکر موفقیت جمعی نیست؟چرا هرکس منافعش تامین نمیشه از من خبرنگار بگیر تا اون بازیکن بومی که تادیروز برای رسیدن به صبا زمین وزمان را به هم میدوخت. فریاد وا اسلاما سر میدهد فقط به صرف اینکه چرا فلان مدیر موافق تفکراتش نیست....
این دور از منطق و وجدان است که هرکسی رو که موافق من نباشه باید علیه اش تاخت وتاز کرد.پس منافع شهر ومنافع جوانان این شهر که چشم امیدشان به بزرگانی چون شماست چه میشود؟ پس تا دیر نشده باید برای موفقیت منیت هارا کناربگذاریم تا شاهد موفقیت صبا باشیم ادامه این روند آینده تیم پاس همدان درانتظار صبا است.
8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.