سید جواد خازنی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: با آمدن حامی مالی جدید، برخی از بازیکنان فعلی تیم فوتبال صبای قم حفظ خواهند شد و ممکن است تعداد دیگری بازیکن نیز جذب این تیم شوند.
وی ادامه داد: اولویت با بازیکنان بومی است و در ترکیب کادر فنی نیز از مربیان قمی به عنوان مربی، دستیار و کمک مربی استفاده خواهد شد.
وی همچنین گفت: تمرینات تیم فوتبال صبای قم در شهر مقدس قم انجام خواهد شد.
پایگاه اطلاع رسانی باشگاه صبای قم نیز از قول حسن عابدی عضو هیات مدیره این باشگاه نوشت: جلسات متعددی در هفته‌های اخیر با حامیان مالی علاقه مند به سرمایه‌گذاری در تیم فوتبال صبای قم برگزار کردیم و در نهایت واگذاری مدیریت بهره‌برداری از این تیم به شرکت ساختمانی سیوان‌بنای پرشین نهایی شد و قرارداد واگذاری نیز به امضا رسید.
وی ادامه داد: در قراردادی که با حامی مالی جدید تیم صبای قم منعقد شد، بندها و شرایطی پیش‌بینی شده، از جمله اینکه تیم صد در صد در قم بماند و از ظرفیت فنی و نیروی انسانی فوتبال قم استفاده شود، ضمن اینکه زمین تمرین و مسابقه نیز در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش، مدیریت بهره‌برداری از تیم فوتبال صبای قم به مدت یک سال برای فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان به شرکت سیوان‌بنای پرشین به عنوان حاملی مالی تیم واگذار شده و سایر امور باشگاه همچون گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
تیم فوتبال صبای قم تاکنون 2 بازی را در لیگ دسته اول انجام داده است که یک باخت و یک تساوی در کارنامه خود دارد. این تیم در یک ماه گذشته با افرادی مانند سهراب بختیاری زاده، اسماعیل اسماعیلی و ناصر بختیاری زاده به عنوان سرمربی به توافق رسیده ولی هرکدام یک هفته بیشتر دوام نیاوردند.
علی اصغر مدیر روستا چهارمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم در لیگ دسته یک می باشد. این تیم فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.