بهرام سرمست روز یکشنبه در نشست صمیمی با فرماندهان پایگاه‌های سازمان بسیج کارمندی و کارگری در استانداری قم بیان کرد: بر همین اساس از مدیران پاک دست استانی حمایت می‌شود.

وی ابراز کرد: مجموعه مدیریت استان با حفظ تمام جوانب پیشگیرانه در بروز فساد از ریسک‌پذیری مدیران برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی حمایت می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عمل‌گرایی ویژگی شاخص و بارز یگان‌های مختلف بسیج ادارات و کارگری استان قم است.

استاندار قم اضافه کرد: باید نسبت به ترویج و معرفی ارزش و فرهنگ دفاع مقدس تلاش‌های بیشتری صورت گرفته و خاطرات جنگ مستندسازی شود.

سرمست ادامه داد: آبان ماه سال ۹۹ دومین کنگره ملی شهدای استان قم برگزار می‌شود و مجموعه مدیریت استان نهایت همکاری را در برگزاری این کنگره انجام خواهد داد.

وی گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان قم باید بستر لازم را برای تدوین برخی کتب و مستندسازی‌های رسانه‌ای به وجود آورد.

دومین کنگره ملی شهدای استان قم ۲۷ آبان ماه سال آینده با عنوان «بزرگداشت ۶ هزار شهید استان قم» و با شعار «قم، سرآمد شهادت و سر افزاری» برگزار می‌شود.

نخستین دوره این کنگره در سال ۱۳۷۳ با سخنرانی علمای بزرگ حوزه علمیه با عنوان «بزرگداشت شهید مهدی زین‌الدین» ترتیب یافت.

وی خاطرنشان کرد: از زبان هنر و روش‌های نوین تبلیغی برای نشر و معرفی فرهنگ دفاع مقدس استفاده بهینه‌ای صورت بگیرد.

سرمست خاطرنشان کرد: روحیه و سازمان بسیج باید بر مبنای همان فلسفه و هدفی که به‌فرمان امام راحل تشکیل‌شده تقویت شود، بسیج با خودداری از افراط‌وتفریط به الگویی درزمینهٔ سازندگی، ایثار، محرومیت‌زدایی و پیشران جنگ اقتصادی تبدیل شود.

وی تصریح کرد: بسیج با تقویت رویکردهای علمی و ورود به عرصه علوم دانش‌بنیان به رسالت تاریخی خود در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی عمل کند.

سرمست گفت: برپایی میزهای خدمت در سطح نماز جمعه اقدام سنجیده‌ای بوده که باید ادامه پیداکرده و تقویت شود، پاسخگویی مدیران به مردم در حکم رانی خوب و مدیریت بحران نقش بسزایی دارد.

استاندار قم گفت: بسیج کارمندی باید مغز متفکر دستگاه‌های اجرایی باشد و ورود به مبحث آسیب‌های اجتماعی و کاهش معضلات کنونی در برنامه‌ریزی‌های استانی بسیج موردتوجه قرار بگیرد.

سرمست همچنین گفت: با تعامل و همدلی که در بین اعضای شورای تامین استان قم موج می‌زند هیچ‌گونه مشکل و تنشی بعد از اصلاح قیمت سوخت رخ نداد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

در پایان این نشست صمیمی، ۱۰ تن از کارمندان نمونه بسیج ادارات استان با اهدای لوحی تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.