حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری روز چهارشنبه درهمایش فرصت‌های تحول درسازمان قضایی نیروهای مسلح در مجتمع قضایی قم، با تاکید بر ضرورت حفظ جنبه‌های حمایتی سازمان قضایی نیروهای مسلح، افزود: اگر چه باید با تخلف نیروهای مسلح به صورت جدی برخورد شود ولی نباید این برخوردها موجب تضعیف نیروهای مسلح در اجرای ماموریت‌های آن شود.

وی با انتقاد از هجمه‌های اخیر علیه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت:‌ سازمان قضایی نیروهای مسلح نباید به گونه‌ای عمل کنند که هیمنه نیروهای انتظامی و نظامی شکسته شود ولی این به معنای بی توجهی به نحوه عملکرد نیروهای نظامی نیست.

رییس کل دادگستری قم با بیان اینکه متاسفانه دستگاه قضایی به صورت ناجوانمردانه مورد هجمه قرار گرفته است تصریح کرد: انتظار مردم ازدستگاه قضایی تحقق تحول دردستگاه قضایی و مبارزه با فساد است.

وی با تاکید بر اینکه باید با فساد درون سازمانی به صورت جدی مبارزه صورت بگیرد،ادامه داد: تا زمانی که دستگاه قضایی از درون پاک نباشد نمی‌تواند با قدرت با فساد در هر شکل آن مقابله کند.

وی، با بیان اینکه مبارزه با فساد توسط دستگاه قضایی باید مورد حمایت نهادهای دیگر نیز قرار گیرد، گفت: دشمنان ایران اسلامی، از هیچ اقدامی برای هجمه و تضعیف جمهوری اسلامی کوتاهی نمی‌کنند که اتهام کشور به فساد سازمان یافته یکی از این تهمت‌هاست، این در حالی است که چنین موضوعی واقعیت ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.