محسن حسن‌زاده سه‌شنبه شب پس از مسابقه با تیم شاهین کرمانشاه در سالن ۲ هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم، درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه شاهین کرمانشاه تیمی فیزیکی، جنگنده و دونده است، افزود: این تیم با دوندگی خوب در نیمه اول مانع از موقعیت های گلزنی ما شد.    

وی با بیان اینکه درچند هفته اخیر شرایط خوبی را از لحاظ روحی نداشتیم، گفت: در نیمه دوم فشار از تیم خارج شد و بازیکنان، فوتسال همیشگی و آنچه که از فوتسالیست‌های قمی انتظار است را به نمایش گذاشتند و یک بازی روان، شناور و فنی را ارائه کردند.

وی گفت: ان شاءالله به مرور با توجه به اینکه تعدادی بازیکن جوان را به تیم اضافه کرده‌ایم، این بازیکنان به شرایط مورد نظر دست یابند و انتظار داریم که تیم به شرایط خوب نیم‌فصل اول برگردد.  

حسن‌زاده گفت: امروز ۷ بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت به همراه نداشتیم و نبود این تعداد بازیکن برای هر تیمی مشکل‌ساز می شود، اما الحمدالله جوانانی که به فهرست تیم اضافه شده‌اند، نشان دادند که آینده خوبی را برای فوتسال استان قم رقم خواهند زد.

وی درباره «علیرضا وفایی» که در این مسابقه توانست ۳ گل به ثمر برساند ، گفت: با توجه به اینکه «علیرضا» به علت آسیب‌دیدگی یک ماه از تمرینات دور بود و تازه اضافه شده است، اما روند رو به رشدی دارد، ولی هنوز با علیرضایی که انتظار داریم، فاصله دارد که ان شاءالله با آماده شدن شرایط بدنی‌اش، مطمئن باشید، بازی‌های بهتری را از او و سوهان محمدسیما در آینده خواهید دید.  

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم با حساب ۷ بر ۲ در مقابل شاهین کرمانشاه به پیروزی دست یافت.     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.