بهرام سرمست  روز سه شنبه درکارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم افزود:‌ باید دلایل عدم جذب و پرداخت برخی پرونده‌های معرفی شده توسط بانک‌های عامل استان بررسی و مشخص گردد.
وی بیان داشت: عملکرد بانک‌های استان درپرداخت تسهیلات رونق تولید باید به صورت ماهانه پایش شده و مشخص شود.
استاندار قم خاطرنشان کرد: گزارش‌های رونق تولید توسط دفتر سرمایه‌گذاری استان رصد و نسبت به رفع مشکلات ایجاد شده اقدام گردد.
وی اضافه کرد: استانداری قم در رصد برنامه‌های اجرا شده دستگاه‌های اجرایی دررابطه با رونق تولید به دنبال مچ‌گیری نیست، با رصد و پایش، اهداف رونق تولید تحقق پیدا می‌کند.
سرمست خاطرنشان کرد: باید راستی آزامایی نسبت به اجرای مصوبات ۵۰ واحد صنعتی بازدید میدانی شده از ابتدای سال جاری صورت بگیرد.
وی گفت: با رصد و پایش مصوبات در رابطه با واحدهای صنعتی نتیجه اقدامات استان از ابتدای امسال مشخص می‌شود.
بیش از ۲هزار و ۳۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در قم وجود دارد که از این تعداد حدود ۹۰ درصد مربوط به صنایع کوچک و متوسط است؛ همچنین حدود ۵۴ هزار تن در واحدهای صنعتی استان فعالیت می‌کنند.

قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
در بیست و نهمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، آخرین روند جذب و پرداخت تسهیلات رونق تولید در سه بخش صنعت، گردشگری و جهاد کشاورزی ارائه و نسبت به تسریع در پرداخت و جذب تسهیلات تا پایان سال مالی جدید تاکید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.