دبیر بیست و یکمین جشنواره استانی تئاتر قم درحاشیه این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به زمان نمایش عمومی آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره  اظهار داشت:‌هفت نمایش راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره در پلاتوهای ماه و خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

علی فرحناک ادامه داد: امروز  ساعت ۱۱ صبح نمایش «وداع با اسلحه» و در ساعت ۱۶ و ۱۸ نمایش «راس ساعت ۵» در پلاتو ماه و همچنین نمایش «اشک خدا » ساعت در ساعت ۱۸ و ۲۰ در خانه نمایش قم به روی صحنه خواهد رفت.

وی گفت: نمایش‌های «غسال خانه» و «بمانی رفتی، بمانی رفته ای» ۲ نمایشی است که روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه به ترتیب در پلاتوی ماه و در خانه نمایش قم به نمایش درمی‌آید.

وی ادامه داد: درسومین روز از مرحله نهایی جشنواره استانی تئاتر، نمایش «پنج متری اول بن بست سوم» در پلاتوی ماه و «مهندس واشنگتن کلوز» در خانه نمایش قم به روی صحنه می‌رود.

فرحناک با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی درحاشیه این جشنواره گفت: برگزاری چهار ورکشاپ  و کارگاه آموزشی با موضوع کارگردانی، نمایشنامه نویسی، ‌بازیگری و اقتصاد در تئاتر از جمله بخش‌های حاشیه‌ای این جشنواره است.

فرحناک گفت: اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۴ آبان ماه در تالار شهید آوینی قم برگزار می‌شود.

نمایش «بمانی رفتی، بمانی رفته ای» به کارگردانی محمدرضا شاهمردی با موضوع خودشناسی و توجه به تاریخ و ادبیات کهن ملی، نمایش «وداع با اسلحه» به کارگردانی شاهین سلطانی با موضوع ارزش‌های دفاع مقدس، نمایش «مهندس واشینگ کلوز» به کارگردانی ابوالفضل بلغندر با موضوع اجتماعی ارزش‌های انسانی و همچنین نمایش «اشک خدا» با کارگردانی مرضیه بنی علی با موضوع آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر از جمله آثار راه‌یافته به مرحله نهایی این جشنواره است.

نمایش «پنج متری اول، بن بست سوم» به کارگردانی احمد شریفی فرد با موضوع نقش خانواده ناسالم در ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی و لاابالی‌گری و اعتیاد، نمایش «رأس ساعت پنج» به کارگردانی مهناز رود ساز با موضوع جنایت منافقین در بمب‌گذاری حرم امام رضا (ع) و کرامات امام رضا (ع) و همچنین نمایش «غسال خان» به کارگردانی رضا جعفری و با موضوع تاریخ انقلابی ایران و مبارزات ستارخان از دیگر آثار راه‌یافته به مرحله نهایی بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی قم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.