رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) قم درحاشیه این آئین درگفت و گو با خبرنگاران، گفت: مجموعه ورزشی چند منظوره دانشگاه با مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد و همچنین بهره برداری از سازمان مرکزی این دانشگاه با مساحت ۲ هزار و ۵۵۰ متر مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که امروز  افتتاح شد.

ابراهیم عبدی پور، افزود: با بهره برداری از این ۲ طرح، فضای آموزشی و اداری دانشگاه افزایش و امکانات دانشگاه درحد نیاز رشد قابل توجهی یافته است.

وی ادامه داد: در طول یک سال گذشته چهار طرح عمرانی در این دانشگاه به مرحله بهره برداری رسید و امکانات رفاهی، ورزشی و فضای مورد نیاز آموزشی و اداری این دانشگاه ارتقا یافت که این روند رو به رشد ادامه دارد و به زودی چند طرح دیگر نیز دراین دانشگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

عبدی پور، دانشگاه حضرت معصومه(س)را  نخستین دانشگاه تک جنسیتی کشور پس از انقلاب اسلامی دانست و گفت: هم اکنون یک هزار و ۶۰۰ دانشجو در این دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول تحصیل می‌باشند.

وی زیرساخت‌های دانشگاه حضرت معصومه(س) را مطلوب دانست و گفت: زیرساخت‌های لازم برای کیفی‌سازی آموزش دراین دانشگاه ایجادو با صرفه جویی‌های منطقی هزینه‌های این دانشگاه به خوبی اداره شده‌است.

دانشگاه حضرت معصومه(س) در سال ۸۶ ویژه دانشجویان دختر در قم تاسیس شد.

این دانشگاه دارای ۹ رشته کارشناسی در حوزه علوم انسانی و همچنین ۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد است ضمن اینکه در آن  یک هزار و ۶۰۰ دانشجوی دخترمشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.