عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یکصد و شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری این شورا، با گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به انقلاب دوم لقب دادند که این اهمیت اقدام دانشجویان پیرو خط امام(ره) را در این اقدام انقلاب نشان داد.

وی ، اظهار داشت: یکی از پیام‌های تسخیر لانه جاسوسی این بود که آمریکا دیگر راه بازگشتی برای ایران اسلامی نخواهد داشت و ایران دیگر جایی برای آنها نیست.

وی با تاکید بر اینکه لانه جاسوسی آمریکا جز توطئه‌کاری انجام نداده است گفت: سفارتخانه آمریکا در کشورهای مختلف به محلی برای توطئه علیه ملت‌های مختلف تبدیل شده است.

جلالی تاکید کرد: تازمانی که استکبار است و دشمنی دشمنان وجود دارد و ملت ایران نیز در برابر این توطئهها با قدرت ایستاده است.

نصب برچسب و دیوارنویسی چهره شهر را مخدوش کرده است

وی در ادامه با اشاره به مصوبه شورای فرهنگ عمومی قم برای تغییر کاربری تابلوهای ورودی شهر قم از تبلیغاتی به فرهنگی اظهار داشت: این مصوبه شورای فرهنگ عمومی قابل تقدیر است که امیدواریم با اجرای این مصوبه، ورودی های قم متناسب با شان و جایگاه این شهر تغییر کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، در ادامه با تاکید بر ضرورت ساماندهی دیوارنویسی ها و نصب برچسب‌های تبلیغاتی در سطح شهر، گفت: بر اساس قانون شهرداری‌ها، نصب برچسب‌های تبلیغاتی و دیوارنویسی بدون مجوز شورای شهر ممنوع است و در قانون، مجازات هایی برای آن تعریف شده است که در این زمینه نیز با ناهماهنگی هایی در سطح شهر مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه نصب برچسب و دیوارنویسی چهره شهر را مخدوش کرده اظهار داشت: برخی نوشته‌ها بر در و دیوار شهر نگران کننده است و دراین رابطه نیز باید اقدام های جدی نیز انجام شود و باید شهرداری در این زمینه اقدام‌های لازم  انجام دهند.

 در لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری به مناطق محروم توجه بیشتری شود

جلالی، در ادامه با اشاره به تغییر رویه بودجه نویسی سال ۹۹ اظهار داشت: بودجه سال ۹۹ متفاوت از بودجه سال‌های گذشته است و مبنای آن بر اساس بودجه عملیاتی باید تهیه و تدوین شود که بر این اساس باید روش ها و فرمت‌های لایحه بودجه بر مبنای جدید تغییر کند.

وی با تاکید بر اینکه در لایحه بودجه سال آینده به مناطق محروم توجه بیشتری شود، افزود: تدوین لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری با جدیت بر اساس معیارهای جدید باید در دستور کار قرار گیرد تا این لایحه تا بهمن ماه امسال مورد ارزیابی و به تصویب شورای اسلامی شهر قرار گیرد.

تقدیر از استاندار قم برای حل اختلاف اجرای تقاطع کیوانفر

رئیس شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به ورود هیات حل اختلاف استان پیرامون حل مشکلات  موجود در اجرای تقاطع شهید کیوانفر و امام خمینی(ره) گفت: از طرف مدیریت شهری قم باید از استاندار به عنوان رئیس هیات حل اختلاف، نمایندگان مردم قم مجلس و رئیس دادگستری قم برای ورود به این موضوع و تصمیم گیری برای حل این مشکل تشکر می‌کنیم.

جلالی تاکید کرد: هیات حل اختلاف استان برای حل مشکل اجرای تقاطع امام خمینی(ره)  کیوانفر، تصمیمی اتخاذ کردند که امیدواریم این تصمیم منجر به عملیاتی شدن تقاطع شهید کیوانفر شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.