حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز دوشنبه در اجتماع پرشور راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در حرم حضرت معصومه (س) در قم اظهار داشت: آمریکا اکنون در ابعاد گوناگون یکی از بدترین شرایط خود را سپری می‌کند.

وی بیان داشت: امروز نه تنها ملتهای جهان حتی برخی از دولتها نیز این واقعیت که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند، بکند را به خوبی فهمیدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: آمریکا عمرش تمام شده و مرگش فرا رسیده است، و این موضوع بیش از همه متاثر از دعاها و فریادهای مرگ بر آمریکای ملت ایران می‌باشد.

وی با اشاره به محبوبیت و ارتقا جایگاه نظام اسلامی درافکار عمومی ملت‌های جهان بویژه مظلومان و زجر کشیدگان گفت: انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا که همان قلبهای ملتهای محروم می‌باشد را فتح کرده‌است.

 وی با اذعان به اینکه بچه‌های  انقلاب با همه کشورها اهل تعامل می‌باشند، گفت: ولی ما با شیطان اهل تعامل نیستیم، چون این دستور قرآن است.

حاجی صادقی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مصمم و استوار ایستاده و به سمت پیشرفت حرکت می‌کند، یادآور شد: دنیای استکبار باید بداند ما رهبری را تنها نمی‌گذاریم، و اگر بخواهد کربلای دیگری را ایجاد، و جنایتی را بر ما تحمیل کند، این آرزو را باید با خود به گور ببرد. 

وی تصریح کرد: پیروری و اطاعت از رهبری خواسته همه مردم، خانواده شهیدان و راهپیمایان ۱۳ آبان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با مهم دانستن واقعه ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: این روز یکی از مهترین ارکان انقلاب اسلامی است که ریشه در هویت دینی ما دارد.

وی همچنین ۱۳ آبان را روز تبری از دشمنان توصیف کرد و گفت: همان‌گونه که راهپیمایی اربعین مصداق بارز تولی و ولایت مداری است، در ۱۳ آبان تبری و کفر به طاغوت را اثبات می کنیم.

این نماینده ولی فقیه بیان کرد: دینی که ظلم ستیزی و استکبار ستیزی نداشته باشد، اسلام ما نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.