مجید آوری فرد روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود:‌ اداره کل استاندارد استان درتایید امنیت آسانسورهای فعال درقم از هیچ خط قرمزی نخواهد گذشت و کارشناسان استاندارد در این موضوع با دقت و حساسیت بسیاری تمام موارد موردنیاز را بررسی می‌کنند تا شهروندان در هنگام استفاده از آسانسورهای دارای علامت استاندارد،‌ امنیت خاطر داشته باشند.

وی افزود: اداره کل استاندارد، حمایت از چرخه کار و تولید استان را وظیفه خود می‌داند اما در این راه برای حفظ سلامت مردم در تایید استانداردها به‌خصوص در موضوع ایمنی آسانسورها،‌ از ملاک‌های تعیین‌شده صرف‌نظر نخواهد کرد.

وی ادامه داد: به دلیل گسترش بلندمرتبه‌سازی در قم و افزایش استفاده از آسانسور در این شهر،‌ رعایت استانداردهای تعیین‌شده برای این وسیله توسط شرکت‌های فعال در این صنعت و توجه مالکان مجتمع‌های مسکونی به این موضوع، بسیار اهمیت دارد.

آوری فرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ اداره کل استاندارد استان بر اساس خواست مردم،‌ حساسیت و دقت خود را در خصوص تایید استاندارد کالا و خدمات ارائه‌شده در قم افزایش داده است و این روند در همه بخش‌ها دنبال خواهد شد.

وی بیان کرد: به دنبال آن هستیم تا با کنترل مستمر و همراهی فعالان اقتصادی، چتر استاندارد در همه بخش‌های تولیدی استان فراگیر و همه کالاها در قم بر اساس ضوابط استاندارد تولید شود.

وی ادامه داد: مردم در این رابطه نقش مهم و اساسی را بر عهده‌دارند و می‌توانند هرگونه شکایت و دیدگاه خود در خصوص مباحث مرتبط با حوزه استاندارد استان را به سامانه ۱۵۱۷ گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.