به گزارش پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، آیت الله جوادی آملی روز پنجشنبه در دیدار سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: اکنون کشور ما در میدان مین است و به لطف الهی در امنیتیم، این چیزی جز نعمت و لطف الهی نیست، اما آنچه در کنار اسلحه، این مملکت را حفظ می کند شما عزیزانید، شما بازوان این نظامید، اسلحه را بسیاری در اختیار دارند، اما آنچه شما عزیزان را متمایز می کند اعتقاد شما به راه و مسیر حق است.

وی ادامه داد: همه تلاش و کوشش باید این باشد که حتی ذره ای با خون پاک شهداء بازی نشود، در کشور مدیران و مسئولین خوب بسیار داریم، اما حتی وجود چند اختلاسی و مدیر فاسد نیز به دشمنان این مجال را می دهد که فضای کشور را نا آرام کنند.

آیت الله جوادی آملی ابراز داشت: حضرت امیرعلیه السلام در نامه ای خطاب به مردم مصر بیان داشتند خواب غفلت در چشم شما باید در حد مزمزه باشد، هرگز نگذارید خواب غفلت از محدوده چشم شما فراتر برود و وارد محدوده هوشیاریتان شود در نتیجه همواره هوشیار و آماده باشید.

وی تاکید کرد: تاکید قرآن در سوره مبارکه توبه این است که همیشه به نحوی آماده باشید که دشمنان از شما بترسند گرچه شما قصد حمله ندارید اما توان شما باید در حدی باشد که «حتما» دشمنان از حمله به شما احساس هراس داشته باشند.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار اظهار داشت: گرچه ذات اقدس اله به ما وعده و امید نصرت داد و این دین می‌تواند جوابگوی همه بشر باشد و خود را از هر خطری محفوظ نگه دارد با این وجود امروز حفظ و صیانت از این دین به ما سپرده شده است.

۸ تا ۱۴ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل در کشور نامگذاری شده است.
سردار غلامرضا جلالی رییس پدافند غیرعامل در سفر خود به قم با تنی چند از مراجع تقلید و علمای قم دیدار و درجلسه شورای پدافند غیرعامل استان شرکت کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.