آیت الله سید محمد سعیدی روز پنجشنبه در دیدار سردار غلامرضا جلالی رییس پدافند غیرعامل بیان کرد: توطئه و نقشه‌های شوم دشمنان علیه ملت و انقلاب اسلامی بیش از حد تصور است، بنابراین باید نسبت به تهدیدات پدافندی درحوزه‌های مختلف حساس شد.

وی اظهار داشت: اگر کشوری در برابر تهدیدات آمادگی‌های خود را تقویت نکند، خداوند متعال هیچگونه تضمینی درحفاظت از آن سرزمین نکرده‌است.

وی گفت: هر حرکتی که مخالف با منویات مقام معظم رهبری در رابطه با منطق مقاومت باشد، برخلاف اصول و رویکردهای پدافند غیرعامل می‌باشد.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: مسئولان باید بدانند که معارف اسلامی و وجود نورانی حضرت ولی عصر(عج) تمام دارایی و امید انقلاب اسلامی است، چشم مسئولان نباید فقط به آمریکا و اروپا معطوف شود.
آیت الله سعیدی گفت: هر فرد و گروهی که در راستای زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) فعالیت می‌کند مورد حمایت انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان داشت: تا زمانی که مردم و امت‌ها به در مسیر تغییر مثبت گام برندارند، سنت‌های الهی نیز در رابطه با آنها تغییر پیدا نمی‌کند.
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز گفت: بازار ارز کشور با مدیریتی که درسطح کشور صورت گرفته به ثبات رسیده‌است.
سردار غلامرضا جلالی افزود: درحوزه سایبری نیز ایران به قدرت بازدارندگی قابل توجهی در برابر ایالات متحده آمریکا دست پیدا کرده‌است.
وی اضافه کرد: به اذعان  اندیشمندان و تحلیل گران غربی، درفاز نخست درگیری‌های  بین ایران و آمریکا، جمهوری اسلامی قالب شده اما نباید در دام غرور از این پیروزی‌ها گرفتار شد.
۸ تا ۱۴ آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل در کشور نامگذاری شده‌است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.