عبدالله جلالی، عصر دوشنبه دریکصد و پانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم ، با انتقاد از سنگ اندازی برخی مسئولان استان در مسیر اجرای طرح‌های ذکر شده، افزود: دراین راستا تجهیز کارگاه نیز انجام شده است، و باید کسانی که در این زمینه سنگ اندازی می‌کنند پاسخگو باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به راهپیمایی عظیم اربعین اشاره کرد و با بیان اینکه بر اساس آمارهای اعلام شده قم رتبه اول کشور اعزام زائر به اربعین نسبت به جمعیت این استان را داشته است، گفت:  ۱۰ درصد جمعیت قم در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کرده‌اند که این موجب فخر و مباهات برای مردم قم است.

وی  راهپیمایی اربعین را حماسه ای بزرگ دانست و اظهار داشت: باید به طور ویژه از مردم ایران اسلامی و استان قم تقدیر و تشکر کنیم که ضمن پذیرایی از زائران، حضور چشمگیری در پیاده‌روی باشکوه اربعین داشته اند.

جلالی ادامه داد: با وجود همه توطئه‌ها، حضور باشکوه زائران و دلدادگان اباعبدالله(ع) در این مراسم معنوی قابل تحسین است که باید از همه ملت شریف ایران تقدیر و قدردان زحمات ملت عزیز عراق بود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن اربعین گفت: با وجود همه توطئه دشمنان، حضور مردم از سراسر ایران اسلامی و همچنین حضور باشکوه دلدادگان اهل بیت(ع) از کشورهای مختلف موجب شد تا راهپیمایی اربعین امسال باعظمتی چند برابر نسبت به سال گذشته برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات شهرداری قم به زائران اربعین گفت: نظافت حدود ۱۰۰ عمود از مسیر نجف به کربلا به عهده شهرداری قم قرار داشت که این محدوده جزو پاکیزه ترین مسیرهای پیاده روی اربعین بوده است.

جلالی در ادامه با اشاره به تاخیر برخی اعضای شورای اسلامی شهر قم برای حضور در این جلسه گفت: جلسات شورای اسلامی شهر باید به موقع شروع شود و از اعضا درخواست داریم که به موقت برای شروع جلسات شورای اسلامی شهر حضور یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.