اسماعیل زند با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: جشنواره ورزش فریزبی به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان قم، کمیته فریزبی استان قم، آکادمی والیبال موج نوین  و آکادمی فریزبی کیان، به مناسبت روز تربیت بدنی برگزار شد و استقبال قابل توجهی نیز در بر داشت.

وی افزود: این جشنواره با حضور حدود ٨٠ ورزشکار در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و در پایان این جشنواره جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه از طرف هیئت ورزش‌های همگانی به شرکت کنندگان تقدیم شد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی شرکت کنندگان با رشته فریزبی و کمک به فریزبی بانوان قم برای تشکیل تیم‌های خود در راه مسابقات قهرمانی کشور بود و از ظرفیت دختران والیبالیست قمی در این برنامه استفاده شد.

زند بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی استان قم رشته‌های پرتعدادی را که دارای ظرفیت عمومی جذب ورزشکار هستند به عنوان زیرمجموعه خود می‌بیند و هدف آن گسترش ورزش در میان آحاد جامعه فارغ از جنسیت و سن و سال است و آینده سلامت جسمانی و اجتماعی در گرو حرکت در مسیر این هدف است.

وی عنوان کرد: در برخی رشته‌ها نظیر فریزبی، جنبه قهرمانی کار نیز مد نظر است و بدین ترتیب هیئت ورزش‌های همگانی در بعد قهرمانی نیز برنامه‌هایی دارد اما اولویت این هیئت ورزشی، امور ورزشی همگانی است چنان که همه هفته در این زمینه برنامه‌های متنوعی برگزار و از طریق رسانه‌ها و خروجی‌های ورزشی استان قم اطلاع رسانی می‌شود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1277246
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.