سید محسن میرهادی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: موضوع پذیرایی و اسکان زائران اربعین در قالب هشت ستاد خدماتی با مدیریت شهرداران مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در حال پیگیری و انجام است.

وی همچنین با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته برای هدایت دسته‌های عزاداری در روز اربعین حسینی بیان داشت: سه هزار متر داربست فلزی در میدان‌های بزرگ امام (ره) و آستانه نصب‌شده است.

وی استقرار تیم‌های آتش‌نشانی در هسته مرکزی شهر و حدفاصل حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران را بخشی از اقدام‌های خدماتی و ایمنی لازم ذکر کرد و گفت: پیاده‌روی اربعین در عصر بیست و هفتم مهرماه در بلوار پیامبر اعظم (ص) انجام می‌شود و شهرداری‌های مناطق نیز پیش‌بینی‌های لازم را برای نظافت و آماده‌سازی مسیر جهت ارائه خدمات مناسب به زائران نموده است.

میرهادی با اشاره به آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر حرکت زائران گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی، تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی نیز برای نقل‌وانتقال شهروندان و زائران به‌صورت ویژه آماده است. 

وی اضافه کرد: برای توقف خودروی زائران پاکستانی پارکینگ مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: شهرداری قم با تامین نیرو و ماشین‌آلات لازم جهت نظافت و جمع‌آوری پسماند برنامه‌ریزهای خوبی را برای پشتیبانی قرارگاه اربعین مستقر در مصلای قدس انجام داده است.

وی یادآور شد: بخشی از نیروها و عوامل خدمات شهری شهرداری قم به عتبات عالیات اعزام شدند، و از عمود ۱۰۷۰ در مسیر نجف اشرف تا کربلای معلی مشغول خدمات‌رسانی می‌باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.