حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در همایش توجیهی، تبلیغی مبلغان اربعین در قم بیان کرد: نگارش و تدوین بیانیه گام دوم انقلاب از این نشان دارد که انقلاب در حال حرکت و پیشرفت بوده و متوقف نشده است.

وی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به این معناست که انقلاب گام نخست خود را با موفقیت برداشته و آماده ورود به گام دوم و دوره تکامل و تعالی خود شده است.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به هدف نهایی بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) هدف نهایی این بیانیه است.

طائب خاطرنشان کرد: برپایی عدالت اجتماعی در عرصه‌های مختلف از اهداف مهم قیام امام خمینی(ره) بوده که در برخی از آثار مکتوب امام راحل تصریح‌شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: سیاست‌ها و اقدام‌های رئیس‌جمهور فعلی آمریکا نعمت بزرگی برای ملت و نظام ایران اسلامی است، ترامپ بسیاری از پشت پرده‌های دولت آمریکا را علنی کرد.

وی ادامه داد: باوجود جنایت‌های آشکار عربستان سعودی، آمریکا حاضر نیست از حمایت این کشور دست بردارد، چراکه عربستان را مهم‌ترین حامی اسرائیل در منطقه خاورمیانه می‌داند.

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به شکست راهبرد اقتصادی آمریکا گفت: دولت آمریکا در سیاست فشار حداکثری خود شکست‌خورده و امروز صرفا به دنبال این است که برای جبران شکست خود در بین گروه‌های داخلی ایران اختلاف‌افکنی کند.

وی اضافه کرد: باید در برابر افرادی که درصدد ایجاد دوقطبی جنگ و مذاکره هستند به روشنگری پرداخته و مانع از گل‌آلود شدن فضا شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.