حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت شامگاه سه‌شنبه در همایش توجیهی، تبلیغی مبلغان اربعین در قم تاکید کرد: همچنین در کاروان‌های مبدا استان‌های مختلف کشور یک روحانی مبلغ در کاروان حضور دارد و ازنظر تبلیغی و معرفتی منشا اثر می‌باشد.

وی با اشاره به تقویت روزافزون جریان‌های تخصصی تبلیغ در حوزه علمیه گفت: جریان تخصصی تبلیغ اربعین در حوزه علمیه نسبت به سال‌های گذشته تقویت‌شده است.

وی اضافه کرد: سازمان‌دهی و ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مهم‌ترین نیازی بوده که در رابطه با حوزه تبلیغ احساس می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه مباحث تخصصی در حوزه‌های علمیه از برکات حوزه‌ها در سال‌های اخیر بوده است.

استقامت اضافه کرد: تقویت جریان مبلغان تخصصی اربعین از موفقیت‌های مهم حوزه‌های علمیه در استفاده از فرصت بی‌نظیر اربعین توسط مبلغان جهادی است.

پژوهشگر فرق و ادیان نوظهور نیز بیان کرد: همایش اربعین یک اجتماع بشری با حب امام حسین(ع) و بر محور امام زمان(عج) شکل‌گرفته است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی محمدی هوشیار خاطرنشان کرد: اجتماع اربعین به دلیل محبت و مهری که در بین زائران وجود دارد نمونه‌ای از مدل حکومت حضرت ولی‌عصر(عج) در زمان ظهور است.

وی اضافه کرد: در کنار مزیت‌ها و برکات پیاده‌روی حماسی برخی تهدیدها نیز براثر فعالیت گروه‌های منحرف زائران این همایش بزرگ را تهدید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ساختن فرقه‌های انحرافی بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین حربه دشمن برای مبارزه با توسعه و گسترش فرهنگ شیعی است.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.