سردار حسین اشتری روز دوشنبه در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید افزود: در محرم امسال تعداد زائران ایرانی که به عتبات مشرف شدند در مقایسه با سال گذشته چهار برابر گسترش‌یافته و نیروی انتظامی با تمام توان به دنبال تسهیل رفت‌وآمد زائران است.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی در برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین سال جاری حضور فعال دارد و بیش از ۳۰ هزار تن از کارکنان ناجا در این موضوع مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی ادامه داد: اقتدار پلیس بر اساس تأکیدهای رهبر معظم انقلاب مبتنی بر رافت و عدالت اسلامی است و ما برای تأمین امنیت کشور با اقدام‌های جهادی و انقلابی به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: «پلیس هوشمند، امین مردم» ازجمله شعارهای انتخاب‌شده برای گرامیداشت هفته ناجاست که در آن بر استفاده از فناوری‌های نوین برای پیشگیری از جرایم تأکید شده است و نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ این مساله را به حد مطلوب خواهد رساند.

وی بیان کرد: همچنین در این شعار بر امین بودن پلیس برای مردم تاکید شده است، چراکه نیروی انتظامی همواره تلاش دارد حافظ جان، مال و ناموس مردم باشد و در این راه جان‌فشانی‌های بسیاری انجام داده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام توان می‌کوشد تا در عرصه‌های مختلف امین مردم باشد و اعتماد عمومی جامعه به پلیس روزبه‌روز در حال گسترش است.

فرمانده نیروی انتظامی امروز در سفر به قم با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.

۱۳ مهرماه تا ۲۰ مهرماه به‌عنوان «هفته نیروی انتظامی» نام‌گذاری شده است.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.