آیت‌الله سید محمد سعیدی روز دوشنبه دردیدار سردار حسین اشتری فرمانده ناجا افزود: پلیس در کشور ما به دلیل ولایی بودن امتیازات خاصی دارد و تحت عنایات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب ماموریت های خود را انجام  می‌دهد که پلیس دنیا از این معنویت‌ها بی‌بهره است.

وی ادامه داد: خواست مردم نیز از پلیس در انجام ماموریت ها، معنویت و اخلاق است هرچند باید با افراد شرور و کسانی که مخل نظم و امنیت جامعه هستند باید برخورد جدی شود.

وی اضافه کرد: پلیس باید در جامعه امروز هوشمند باشد و هرچقدر بتوانید معنویت خود را ارتقا دهید به‌طورقطع در انجام ماموریت های محوله موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد.

امام‌جمعه قم بابیان این‌که باید قدردان شهدا باشید و راه این عزیزان را ادامه دهید گفت: مردم نیز باید قدردان پلیس باشند و تذکرات و راهنمایی‌های ناجا را در بخش‌های مختلف موردتوجه قرار دهند، چراکه به سود همه است.

آیت الله سعیدی با اشاره به این‌که پلیس جز ایجاد امنیت چیز دیگری نمی‌خواهد افزود: از نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های گوناگون در بخش امنیت اخلاقی قدردانی می‌کنم، هرچند برخی از دستگاه‌ها در این زمینه وظایف خود را به‌درستی انجام نمی‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی، امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

۱۳ تا ۲۰ مهرماه به‌عنوان هفته نیروی انتظامی نام‌گذاری شده است.

۱۱۷۵ / ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.