مرتضی حیدری روز شنبه در جلسه کارگروه شهرستانی بررسی بند(خ)ماده ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه در سالن جلسات فرمانداری قم تصریح کرد: این اعتبارات برای جبران خسارت‌های کشاورزان استان بر اثر حوادث غیرمترقبه در نظر گرفته شده‌است.
وی ادامه داد: با پرداخت این ۲۰ میلیاردتومان درمجموع ۶۳ میلیارد تومان تسهیلات برای امهال بدهی کشاورزان استان پرداخت شده است.
حیدری خاطرنشان کرد: مجموع برآورد خسارت حوادث غیرمترقبه به کشاورزان استان از سال گذشته تاکنون رقمی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان است.
وی قم بیان کرد: برای امهال بدهی کشاورزان قم در مرحله سوم ۳۰ میلیارد تومان نیاز است اما رقمی که به قم اختصاص یافته ۲۰ میلیارد تومان می‌باشد.
وی گفت:‌برای امهال کامل بدهی کشاورزان قم باید سایر امکان های موجود استفاده شود.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی قم نیز دراین جلسه بیان کرد: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی قم در مرحله نخست در رابطه با تسهیلات بند(خ) بوده که با استفاده از آن بدهی بیش از ۴ هزار کشاورز استان امهال شد.
سید مصطفی منزوی افزود:‌ در مرحله دوم نیز ۱۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات بند(خ) به استان ابلاغ و بدهی بیش از ۷۰۰ کشاورز استان بدون سقف تسهیلاتی امهال شد.
وی تصریح کرد: در مرحله سوم نیز ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات از این محل برای امهال بدهی های کشاوزی به قم ابلاغ شده و با بررسی‌های بانکی در حال امهال بدهی های کشاورزان است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.