بهرام سرمست عصر سه شنبه درنشست صمیمی با جمعی از فعالان اقتصادی و صنعتگران قم درتالار امام جواد(ع) استانداری اظهار داشت: دوستان میگفتند این همایش را برای سال آینده بگذاریم ولی این همایش دقیقا در راستای رونق تولید است، و ما اگر بخواهیم زمان ۶ ماهه را نیز از دست بدهیم ، پسندیده نیست.

همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری دراستان قم ۳۰ آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود 

وی بیان داشت: مهمترین پروژه ای که امسال به لحاظ وظایف استانداری در پیش رو داریم، برگزاری انتخابات و همچنین رونق تولید است که فرمایش رهبرمعظم انقلاب می‌باشد.

سرمست با بیان اینکه استانداری درخصوص این همایش وظیفه هماهنگی و بسترسازی دارد، خاطرنشان کرد: باید فضایی ایجاد شود که همگان بدانند دولت قصد حمایت از تولید را دارد و تولید کنندگان را عزیز می‌داند.

وی ادامه داد: همین موضوع می‌تواند برای دستگاه‌های مختلف و افکار عمومی زمینه سازی و فرهنگسازی کند که به فعالیت های تولیدی علاقهمند شوند.

وی گفت: تلاش ما این است که سرمایه‌گذارانی که در این استان با تمام مشکلها دسته و پنجه نرم می‌کنند، طرح‌های توسعه ای خود را داشته باشند و از طرفی نیز بتوانیم برای استان موقعیت های جدیدی را تعریف کنیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری درخصوص همایش مذکور ماموریت تام دارد و همه توان و انرژی خود را مصروف این موضوع می‌کند، افزود:   از کلیه فعالان اقتصادی و صنعتگران انتظار داریم به سهم خود در این امر خیر مشارکت نموده و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان را کمک کنند.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود نقش این همایش را در پیشرفت و توسعه استان بسیار مهم و موثر دانست و یادآور شد: درسال ۱۳۸۲ ما یک همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در آذربایجان شرقی برگزارکردیم و خروجی و نتیجه آن احداث شهرک سرمایه‌گذاری خارجی در این استان شد.

سرمست، مشخص نمودن پهنه سرمایه‌گذاری را به صورت دقیق و مطالعه شده ضروری خواند و افزود: ما شهرک صنعتی احداث می کنیم، ولی زیر ساخت آن اعم از آب و برق و گاز را تامین نمی کنیم.

۷۴۰۳ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.