وی دوشنبه شب در پیامی به مراسم بزرگداشت شهید «محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان درقم با اشاره به مقام با عظمت شهیدان در آیات قرآنی و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) افزود: جوانان مؤمن با شتابی بیش از دیگران به سوی خیر و نیکی حرکت میکنند و چه اطاعتی بالاتر از جهاد در راه خداوند متعال که دری از درهای بهشت است.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه فرجام کار چنین جوانی، سعادتی ابدی است که در شهادت تجلی می‌یابد، اظهار داشت: هنگامی که ایمان و جهاد در یک شخص جمع شوند بدون تردید بر عظمت مقام او نزد خداوند متعال به صورت مضاعفی افزوده می‌شود و شهید «سید هادی حسن نصرالله» از نسل جوانانی بود که ایمان و جهاد در وجود او جمع شده بود.

وی با بیان اینکه پس از شهادت سید هادی، صهیونیست‌ها تلاش کردند تا از طریق گروگان گرفتن پیکر مطهر ایشان  امتیازاتی را از حزب الله به دست آورند، خاطرنشان کرد: موضع‌گیری شجاعانه پدر ایشان جناب سید حسن نصرالله جلوی این زیاده‌روی را گرفت و به آنها چنین اجازه‌ای نداد و این از بزرگترین فداکاری‌هایی است که رهبران جهان اسلام باید آن را بیاموزند.

مراسم گرامیداشت شهید «محمدهادی نصرالله» فرزند ارشد دبیرکل حزب الله لبنان با حضور خانواده این شهید و جمعی از علما و فضلای حوزه های علمیه و اقشار مختلف مردم در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.

شهید محمدهادی نصرالله در روز ۲۲ شهریورماه ۱۳۷۶ مطابق با سپتامبر سال ۱۹۹۷ میلادی، در حمله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در قله موسوم به «جبل الرفیع» در جنوب لبنان به شهادت رسید.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.