به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین در این آئین از خدمات و زحمات حدود ۳۰ ساله حجت الاسلام و المسلمین علی ابراهیمی رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین در جامعه مدرسین تشکر کرد.

آیت‌الله محمد یزدی در ادامه با اشاره به سوابق و تجربیات حجت‌الاسلام و المسلمین سعید بهمنی به عنوان رئیس جدید دفتر جامعه مدرسین ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربیات و آشنایی حجت الاسلام بهمنی به مسائل روز دنیا امیدواریم در انجام امور محوله موفق باشند.

رئیس جدید دفتر جامعه مدرسین نیز در این آئین با تاکید بر ضرورت مشارکت و تعامل میان بخش های مختلف جامعه مدرسین برای ارتقای جایگاه این نهاد مهم حوزوی گفت: پیشبرد اهداف و ارتقاء جامعه مدرسین بر اساس اساسنامه، منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و همچنین رهنمودهای مراجع عظام تقلید در گرو همکاری و هماهنگی همه همکاران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین  بهمنی ضمن تشکر از حسن اعتماد آیت‌الله یزدی در واگذاری این مسئولیت افزود: از رئیس سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر کارکنان این نهاد حوزوی جهت مشارکت و همکاری در انجام هر چه‌بهتر مسئولیت درخواست یاری کرد.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی سیریزی، رئیس دفتر سابق جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که سابقه ۸ سال تصدی مسئولیت دفتر جامعه مدرسین را به عهده داشته به دلیل بازنشستگی از این مسئولیت خداحافظی کرد.

 رئیس جدید دفتر  جامعه مدرسین نیز  عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.

 ۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.