در آئین گشایش این نمایشگاه که بهرام سرمست استاندار، حیدری فرماندار و سردار شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) نیز حضور داشتند، آیت الله سعیدی در سخنانی بر ضرورت وحدت میان مسلمانان و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان تأکید کرد.

در این نمایشگاه موضوعاتی از جمله اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، مباحث فرهنگی، اجتماعی و علمی در غرفه های گوناگون مورد بررسی قرار گرفته و غرفه هایی نیز ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع توانمندی های دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

همچنین در این نمایشگاه درغرفه های تخصصی که شامل ۵ مرحله از دوران قبل از انقلاب تا عصر ظهور است و برخی دستگاههای اجرایی نیز میز خدمت برای پاسخگویی به شهروندان راه اندازی کرده اند.

رئیس بزرگداشت هفته دفاع مقدس قم دراین زمینه گفت:‌ اجرای تئاتر سرباز وطن و همچنین برگزاری رزمایش با استفاده از تجهیزات نظامی و انفجارات از بخش‌های جذاب و پرمخاطب این نمایشگاه  است.

سرهنگ پاسدار احمد بیطرفان افزود:‌ در این نمایشگاه خاطره گویی ایثارگری های دوران دفاع مقدس توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت انجام می‌شود،‌ همچنین با همکاری موسسه سیره شهدا، راویان آن دوران به شبهه‌های مطرح‌شده در خصوص جنگ تحمیلی پاسخ خواهند داد.

وی ادامه داد:‌ توانمندی‌های پهپادی نیروهای مسلح نیز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه «مقاومت تا ظهور»  تا ۷ مهرماه در جوار کوه خضر نبی(ع) قم برپاست  و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقه مندان است.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.