مریم سادات پناهنده روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: تعداد نوآموزان نسبت به سال تحصیلی گذشته هفت درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: این تعداد نوآموز در بیش از ۸۰۰ کلاس درس ساماندهی شده‌اند و با تدابیر اندیشیده شده هیچ کلاس درسی بدون معلم نخواهد بود.

وی با بیان این‌که ۳۱ شهریورماه در تمام مدارس ابتدایی زنگ شکوفه‌ها نواخته می‌شود، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مدارس ابتدایی جشن‌های ویژه این روز برگزار می‌شود تا روزی به یادماندنی برای تمام نوآموزان و خانواده‌هایشان باشد.

به گفته پناهنده، زنگ شکوفه‌ها به صورت نمادین راس ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان استانی در دبستان دخترانه جمهوری اسلامی واقع در ۳۰ متری کلهری نواخته خواهد شد.

وی بابیان این‌که ۸۷ درصد مدارس ابتدایی دو شیفته هستند، گفت: تمام مدارس مقطع ابتدایی مجهز به کتابخانه کلاسی هستند و هیچ مدرسه‌ای نیز فاقد نمازخانه نمی‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با اول مهرماه روز بازگشایی مدارس، برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس به شیوه‌های متفاوت و متناسب با مقطع ابتدایی در قالب نمایشگاه و خاطره گویی در مدارس اجرایی خواهد شد.

در سال تحصیلی پیش رو حدود ۱۰ هزار دانش‌آموز به جمعیت دانش‌آموزی استان قم افزوده می‌شود و حدود ۲۶۵ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل خواهند شد.

در حال حاضر حدود ۶۶۵ مدرسه با ۶ هزار و ۷۸۳ کلاس درس در قم فعال است.

/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.