رضا حیدری روز پنجشنبه درمجمع سالانه هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان اظهار کرد: تمام توان خود را گذاشته ایم تا در سی و نهمین نشست شورای المپیک آسیا که در جزیره کیش در حال برگزاری است، بتوانیم ورزش رزم ملی ایران را در آن جا معرفی کنیم و این دیپلماسی ورزشی را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه ۲ دوره مسابقه های آسیایی و یک دوره مجمع جهانی برگزار کرده ایم، گفت: سال گذشته می خواستیم یک مسابقات جهانی را در کشور برگزار کنیم که ان شاءالله این مسابقات در فصل زمستان امسال برگزار خواهد شد و ۱۰۱ کشور برای حضور در آن اعلام آمادگی کرده اند.

وی در بخش دیگر سخنان خود، به برگزاری جلسه رئیسان فدراسیونهای ورزشی کشور با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در روز گذشته اشاره و اظهار کرد: امسال، سال ریاضت اقتصادی واقعی است و باید در همه حوزه ها بتوانیم این امر را مدیریت و از این بحران عبور کنیم.

رئیس مجمع سالانه هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم با اشاره به تحریم های ظالمانه ای که برای ایران ایجاد شده است، گفت: با برنامه ریزی درست و مدیریت باید بتوانیم برنامه های عملیاتی و تقویم کاری خود را به خوبی اجرایی کنیم.

حیدری با بیان اینکه امروز ورزش درجهان به یک صنعت تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم به خوبی در زمینه مالی مدیریت کنیم تا کارهای ما تحت شعاع این مساله قرار نگیرد.

وی با اشاره به ناهنجاری های موجود در جامعه گفت: ورزش می تواند در کنار اخلاق و معنویات این موضوع را مدیریت کند و شما به عنوان افرادی که در ورزش فعالیت دارید، در همه حوزه ها می توانید در احیای این مساله نقش بسزایی داشته باشید.

وی درباره فعالیت های هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم اظهار کرد: هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم هماهنگ با سیاست های کلان این فدراسیون عمل می کند و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های قم در این زمینه بیشتر بهره ببریم.

در این جلسه؛ عملکرد و گزارش مالی هیات کونگ‌فو و ورزش‌های رزمی استان قم در سال گذشته و کلیات تقویم این هیات در سال جاری، پس از ارائه گزارش توسط حسن عباسی رئیس و سید مجتبی سالار زاده خزانه دار هیات مذکور، از سوی اعضای این مجمع مورد تایید قرار گرفت.

۷۴۰۶/ ۶۱۳۳/   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.