بهرام سرمست عصر چهارشنبه در جلسه «کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست» افزود: ادغام کارگروه‌های استانی از ۱۲ عدد به ۴ عدد دارای مزایای مثبت و مؤثری است، اما به نظر کمی فشرده به نظر می‌رسد.

بر اساس آیین‌نامه جدید مصوب هیأت وزیران در ۱۲ خردادماه سال جاری، ۱۲ کارگروه تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه‌ریزی استان‌ها در چهار کارگروه ادغام‌شده است که شامل «کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری»، «کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست»، «کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده» و «کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری» است.

وی بابیان اینکه ۴ کارگروه تشکیل‌شده در استان دارای عناوین گسترده و متنوعی است که مسائل مربوط به آن‌ها گاهی از هم فاصله دارند، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های کارگروه‌ها، باید گروه‌های کاری کارشناسی ذیل هرکدام از آن‌ها متناسب با موضوع‌ها تشکیل شود.

استاندار قم افزود: در گروه‌های کاری کارشناسی باید وظایف و دستگاه‌های اجرایی به‌خوبی تفکیک و تقسیم‌شده و از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق اهداف، سیاست‌ها و نیازهای اساسی استان استفاده شود.

وی در پایان بر ضرورت رسیدگی و بررسی موضوع آرامستان وادی‌السلام تأکید کرد و گفت: ساخت خانه کارگر و دیوارکشی باغ‌ها و مزارع نباید موجب خرد شدن اراضی و تغییر کاربری آن‌ها شود و در همین راستا موارد قبلی که مجوز داده‌شده است، مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط‌زیست با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

۸۱۴۶ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.