به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست روز سه شنبه در حاشیه این بازدید بیان کرد:‌ استان قم دارای موقعیت جغرافیایی ویژه ای است و محل تردد خودروهای عبوری ۱۷ استان کشور است و از این رو با توجه به حجم ترددها، خدمات اورژانس نیز بیشتر میشود.

وی عنوان کرد: ماموریت های اورژانس قم در سطح جاده ای از اولویت های بسیاری برخوردار است و عملکرد آن نیز یک عملکرد مثبت و ارزشمند است.

سرمست گفت: امیدواریم که این ماموریت ها به حداقل برسد، اما این حوادث غیرقابل پیش بینی بوده و اورژانس نیز به خوبی خدمات رسانی میکند.

وی با اشاره به مشکلات اورژانس در حوزه تجهیزات و امکانات گفت: در این زمینه اورژانس نیازمند بهبود وضعیت است که تلاش خواهیم کرد از نظر تجهیزات و امکانات به اورژانس کمک کنیم تا بتوانند ماموریت ها را به خوبی اجرایی کنند.

در این بازدید که  معاون‌سیاسی، امنیتی و اجتماعی و مدیرکل مدیریت بحران استان نیز حضور داشتند، استاندار قم در پیامی از طریق بیسیم سراسری اورژانس، روز ملی اورژانس را به همه عوامل اورژانس ۱۱۵ قم تبریک گفت.

شایان ذکر است استان قم دارای ۴۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی است که نیروهای اورژانس روزانه نزدیک به ۲۸۰ تا ۳۰۰ ماموریت انجام می دهند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.