امیرحسین پروان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: نمایشگاه پاییزه طبق دستورالعمل ابلاغی وزارت صمت در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی ترتیب یافته و شهروندان می‌توانند برای خرید مایحتاج خود باقیمت مناسب به این نمایشگاه مراجعه کنند.

وی با اشاره به این‌که در نمایشگاه پاییزه اقلام موردنیاز شهروندان با محوریت لوازم‌التحریر و کیف و کفش عرضه خواهد شد، بیان کرد:‌ این نمایشگاه باهدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان تشکیل‌شده و مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان را هم دارد.

وی ادامه داد: قیمت اجناس ارائه‌شده در این نمایشگاه حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان‌تر از بازار خواهد بود و به دلیل حضور غرفه‌های متعدد و متنوع در آن، شهروندان گرامی می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را به‌صورت یکجا خریداری نمایند.

پروان گفت:‌ به‌منظور حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار رونق تولید،‌ تلاش شده است تا اکثر کالاهای ارائه‌شده در این نمایشگاه محصول داخلی و باکیفیت مناسب باشد.

وی بیان کرد:‌ ‌شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه محصولات این نمایشگاه،‌ موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا مساله توسط بازرسان سازمان صنعت و سایر نهادهای نظارتی موردبررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های فصلی اقدام مناسبی برای عرضه محصولات باقیمت مناسب است و سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان به‌منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این راهبرد را دنبال می‌کند.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.