بیژن سلیمانپور روز یکشنبه در جلسه شورای اداری استان قم در سالن همایش های فرمانداری قم، با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس شورای اسلامی در ماه های آینده ، افزود:  دشمن به گمان باطل خود با ایجاد سیاست فشار حداکثری و تحریم های ظالمانه توانسته میان مردم و نظام اسلامی جدایی ایجاد کند.

وی گفت: انتخابات همواره به دلیل حضور و حمایت حداکثری مردم در آن، فرصتی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و به طور قطع ملت بابصیرت ایران اسلامی و همشهریان قم، با حضور گسترده خود در این انتخابات بار دیگر این توهم دشمن را نقش برآمد می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، تلاش برای خدمت بیشتر به مردم را اقدام در مسیر خنثی کردن توطئه دشمنان دانست و اظهار داشت: عملکرد مسئولان در خدمت به مردم و تلاش برای محرومیت زدایی رابطه مستقیم در حفظ  و ارتقای اعتماد عمومی و همدلی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

سلیمانپور، توجه به دغدغه ها و راهنمایی های مراجع عظام تقلید را مورد تاکید قرارد اد و گفت: تحقق اهداف کلان و راهبردی نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید در حوزه های مختلف باید توسط مسئولان استان به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود.

وی ادامه داد: سیاست های کلان نظام دولت توسط مسئولان استانی باید پیگیری شود تا زمینه برای آسایش مردم فراهم شود که این اسن سیاست های کلان با دقت پیگری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، سال ۹۸ را سالی سرنوشت ساز برای ایران در تقابل با استکبارگران دنیا دانست و ادامه داد: جمهوری اسلامی در آغاز پنجمین دهه از حیات طیبه انقلاب با هجمه و فشارهای اقتصادی نظام استکبار بین المللی و تحریم ظالمانه آنها مواجه شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ دور به تاریخ‌های ۲ اسفند ۱۳۹۸ و اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. همچنین اولین انتخابات میان‌دوره‌ای برای دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری نیز به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.