علی مسعودی روز جمعه شب در حاشیه مسابقه تیم فوتسال سوهان محمد سیما و آذرخش بندرعباس در سالن شهید حیدریان قم، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: خاموش بودن اسکوربورد در این مسابقه موجب سرگردانی تماشاگران، بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم شد.

وی ادامه داد: تابلوی ثبت امتیازات و ساعت مسابقه سالن ۲ هزار نفره شهید حیدریان قم، قدیمی است و بیش از یک سال است که از نظر مشکل دارد و باید اقدام لازم برای تعویض این تابلو به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست تیم محمد سیمای قم افزود: تاکنون این تابلو با پیگری های مسئولان اداره کل ورزش و جوانان قم تعمیر شده ولی باز هم شاهد بودیم که این تابلو از ابتدای این مسابقه مشکل جدی داشت.

مسعودی، با تاکید بر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان قم از فوتسال اظهار داشت: از مسئولان این اداره کل درخواست داریم همانگونه که تا کنون جامعه فوتسال را حمایت کرده، با تعویض این تابلو بار دیگر اهمیت خود به این رشته ورزشی را نشان دهند.

وی سالن شهید حیدریان را بهترین و استانداردترین سالن فوتسال قم دانست و افزود: خراب بودن این تابلو، به طور قطع توسط ناظر بازی گزارش داده شده و منجر به جریمه تیم سوهان محمد سیما به عنوان تیم میزبان این مسابقه خواهد شد.

سرپرست تیم محمد سیمای قم، تاکید کرد: موفقیت های فوتسال استان مرهون حمایت های اداره کل ورزش و جوانان از این رشته پرطرفدار و ریشه دار در قم است که عاجزانه ازآنها تقاضا داریم نسبت به رفع این مشکل اقدام جدی کنند.

سوهان محمد سیمای قم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال عصر جمعه میزبان آذرخش بندرعباس بود که در ثانیه های پایانی این مسابقه توانست با زدن گل دوم، از شکست در یک بازی خانگی نجات یافته و به تقسیم امتیازات با میهمان خود رضایت دهد.

تیم سوهان محمدسیمای قم، پیش از این با ۹ بازی، پنج برد، ۲ مساوی و ۲ باخت، با ۱۷ امتیاز و تفاضل مثبت هشت در رده چهارم و تیم آذرخش بندرعباس نیز با ۱۰ بازی، ۲ برد، ۲مساوری و ۶ باخت و با هشت امتیاز و تفاضل منفی ۱۴ در رده آخر لگ چهارده تیمی این رقابت ها قرار داشت.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.