به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی بسیج جامعه زنان قم، مینو اصلانی در حاشیه بازدید از آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای نانو و زیست فناوری شهید مصائبی قم افزود: هر چقدر شکاف بین مردم  و دانشمندان کمتر شود، علم پشتوانه مردمی پیدا می‌کند و سطح دغدغه‌های آنان ارتقا می یابد.

وی اظهار داشت: درصورتی ارتباط دانشمندان با آحاد مردم تقویت می شود که مدیریت دانش بر عهده نیروهای ارزشی و انقلابی باشد.

اصلانی بیان داشت: خطر مهمی که جامعه را تهدید می‌کند این است که دغدغه‌های مردم، روزمره و فردی شده است. هر چقدر ارتباط دانشمندان با مردم بیشتر شود، جامعه از بی‌دغدغه‌بودن یا دغدغه فردی داشتن نجات پیدا می‌کند. اگر سطح دغدغه‌ها پایین آید و شکاف بین مردم و دانشمندان ادامه پیدا کند و نگاه تمدنی از بین برود، جامعه‌ای که قرار است زمینه‌ساز ظهور انسان کامل باشد به یک جامعه خنثی تبدیل می‌شود.

مرضیه ابراهیم‌آبادی رئیس سازمان بسیج جامعه زنان استان قم نیز در این بازدید،  مدیر این آموزشگاه را الگوی موفق رفتاری زن در خانواده و جامعه دانست و گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری  "زن مسلمان ایرانی ثابت کرد می‌توان زن بود، عفیف ،محجبه و شریف بود، و در عین حال در متن و مرکز بود. می‌توان سنگر خانواده را پاکیزه نگه داشت و در صحنه اجتماع و سیاست بود.

 در ابتدای این بازدید، مدیر آموزشگاه فنی و حرفه‌ای نانو و زیست فناوری شهید مصائبی گزارشی از تولید محصولات نانو ارائه کرد.

۷۴۰۳ / ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.