به گزارش عصر چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، به پیشنهاد استاندار قم و با حکم وزیر کشور، بیژن سلیمان پور به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم منصوب شد.

در حکم وزیر کشور خطاب به سلیمان پور آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

در ادامه این حکم آمده است: توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی ) در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه قادر متعال خواستارم.

انتصاب معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم

به پیشنهاد استاندار قم و با توجه به تایید معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور و با حکم وزیر کشور، محمدرضا گروسی به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم منصوب شد.

در حکم وزیر کشور خطاب به گروسی آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت مدیریت بهینه منابع به‌ویژه منابع انسانی با بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع موفق باشید .

انتصاب معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم

به پیشنهاد استاندار قم و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و با حکم وزیر کشور، مهرداد غضنفری امرایی به‌عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم منصوب شد.

در حکم وزیر کشور خطاب به غضنفری آمده است: امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشگری استان بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید .

بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

استاندار قم همچنین در نشست با کارکنان بازنشسته استانداری قم، بازنشستگان را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و گفت: باید از تجربیات این عزیزان در پیشبرد برنامه‌های دولت و نظام استفاده شود.

بهرام سرمست، بازنشستگی را شروع دوره جدید دانست و گفت: کارمندان بازنشسته ازاین‌پس فرصت بیشتری را در کنار خانواده سپری خواهند کرد.

استاندار قم در ادامه بابیان اینکه قطع ارتباط سیستم اداری با بازنشستگان امر پسندیده‌ای نیست افزود: باید ارتباط عاطفی کارکنان ادارات با افراد بازنشسته برقرار بماند.

وی اندوخته‌های تجربی بازنشستگان را برای توسعه کشور دارای اهمیت برشمرد و خاطرنشان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که این تجربیات به نسل‌های بعدی منتقل شود.

۱۱۷۵ /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.