بهرام سرمست عصر سه شنبه در این جلسه بر اهمیت رسیدگی به مسائل آموزش و پرورش و دانش آموزان استان قم تأکید کرد و گفت: دانش آموزان موفق در کنکور و آزمون های علمی باید هرچه بیشتر قدردان والدین، معلمان و مربیان خود باشند.

وی دانش آموزان را به درک درست از شرایط و موقعیت ها و مدیریت ارتباطات اجتماعی توصیه کرد و گفت: سهم هوش در موفقیت حدود ۴۰ درصد است، اما برای رسیدن به موفقیت واقعی باید هوش اجتماعی را درون خودتان تقویت کرده و به خودباوری و خودشناسی برسید.

وی با بیان اینکه اگر موفقیت انسان بدون شناخت خدا و خودآگاهی باشد، به آفت خودبینی و فراموشی خدا منجر می شود، خاطرنشان کرد: عقل انسان در بهترین و بالاترین جایگاه، باید همراه با خداشناسی و خودآگاهی بوده و انسان باید در همه موفقیت هایش شکرگذار خدا باشد.

استاندار قم با بیان اینکه دانش آموزان برای ارتقاء هوش اجتماعی باید همیشه خود را نیازمند و مدیون والدین و معلمان بدانند،خاطرنشان کرد:آغاز نقطه انحراف، فاصله گرفتن از والدین و اساتید و مربیان و خود را بالاتر و بی نیاز از تعلیمات آنها دانستن است.

سرمست در پایان با بیان اینکه تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت مدارس در شهر قم گره کوری بود که با تلاش و اهتمام مسولان برطرف شده است، اظهار داشت: شهر قم مشکلات جدی در کمبود فضاهای آموزشی دارد و ما برای رفع این دغدغه هرگونه حمایت و همکاری می کنیم.

چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم با حضور جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی ذیربط و همچنین جمعی از دانش آموزان موفق در کنکور امسال و والدین آنها در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.