بهرام سرمست روز شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های شهرداری قم به مناسبت هفته دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: رکودی در طرح‌های عمرانی شهرداری قم رخ نداده و عملیات عمرانی آن‌ها ادامه داشته است.

وی بیان کرد: همدلی ویژه‌ای در سطح قم برای رفع عقب‌ماندگی و کاستی‌های استان بین تمام مجموعه مدیریت استان به وجود آمده است.

وی بیان کرد: امروز ۷۵ طرح شهرداری بااعتباری بالغ‌بر ۲۱۰ میلیارد تومان و ۷ طرح راه و شهرسازی بااعتباری بالغ‌بر ۱۷.۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به رویکردهای استان در رابطه با مسکن خاطرنشان کرد: تولید مسکن یکی از سیاست‌ها و رویکردهای مهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم نیز با اشاره به افتتاح رسمی تقاطع غیر همسطح شهرک قدس به بلوار آیت‌الله بروجردی گفت: برای اجرای این طرح ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محسن بهشتی روز شنبه در حاشیه افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس و بلوار آیت‌الله بروجردی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح، رفت‌وآمد در محور مربوط را تا حد بسیار زیادی تسهیل خواهد کرد.

این تقاطع در یک بازه زمانی ۱۸ ماهه در طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر و عرض ۶۰ متر شامل دو خط کندرو و سه خط تندرو در هر طرف مسیر احداث و بلوار آزادی را از میدان شهدای منا به میدان شهدای فردو در جاده کهک و بلوار امام صادق(ع) متصل کرده و باعث تسهیل در عبور و مرور ساکنان منطقه پردیسان به‌ویژه محلات مسکن مهر خواهد شد.

۷۵ طرح شهرداری قم به مناسبت هفته دولت بااعتبار ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ﷼ در حوزه‌های خدماتی، ترافیکی، عمرانی، فرهنگی، فضای سبز، فناوری، ورزشی و سرمایه‌گذاری در سطح مناطق هشتگانه شهر قم به بهره‌برداری رسید.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.