بهرام سرمست روز سه‌شنبه در آیین افتتاح هم‌زمان ۱۷طرح صنعتی قم افزود: در شرایط تحریم‌های اقتصادی دشمن، حمایت از تولید راهبرد اساسی کشور و استان است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری برای حل مشکلات تولیدکنندگان جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به‌صورت متناوب در داخل شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی برگزارشده است.

استاندار قم همچنین بیان کرد: کارگران قشر مظلومی بوده که چرخ توسعه و تولید به دست این افراد به گردش درمی‌آید، اگر چرخ تولید در استان به حرکت درآید بسیاری مشکلات از بین می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت کار گروهی عنوان کرد: در شرایطی که کشور در جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داد تمام مسئولان و تولیدکنندگان باید در کنار یکدیگر کشور را از وضعیت فعلی خارج سازند.

استاندار قم تصریح کرد: برای مقابله و پیروزی در برابر تهدیدهای پیش روی کشور باید دولت و ملت به‌صورت هماهنگ و همدل در کنار یکدیگر باشند.

۱۷ طرح صنعتی بااعتبار ۱۱۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۳۸۰ تن، امروز هم‌زمان با هفته دولت طی آیینی در شهرک صنعتی محمودآباد قم به بهره‌برداری رسید.

قم در حال حاضر دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، شهاب، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه(ع) -قنوات- و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، سیرو، دستجرد و طغرود است. 

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.