سید داوود حاجی حسینی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: ظرفیت‌های موردنیاز برای افزایش جمعیت در بخش مرکزی فراهم است و کسانی که علاقه به سکونت در مناطق مختلف این بخش و به‌خصوص شهر قنوات رادارند می‌تواند به سهولت مکان زندگی خود را تغییر دهند.
وی افزود: قیمت زمین و سایر وسایل موردنیاز زندگی در این بخش در مقایسه با شهر قم مناسب‌تر است و افرادی که تمایل به سکونت در این بخش رادارند می‌توانند با صرف هزینه‌های کمتر،‌ صاحب‌خانه شوند.
وی ادامه داد:‌ شهر قنوات با داشتن فاصله‌ای کوتاه از شهر قم،‌ دارای امکانات رفاهی کامل ازجمله آب،‌ برق،‌ گاز،‌ تلفن و سایر وسایل موردنیاز زندگی شهری است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای سکونت جمعیت سرریز مرکز استان باشد.
حاجی حسینی گفت:‌ بر اساس قوانین کشوری، با افزایش جمعیت در بخش مرکزی و شهر قنوات، امکانات بیشتری به این مناطق اختصاص خواهد یافت و بسترهای موردنیاز برای توسعه هرچه مطلوب‌تر بخش،‌ بیش‌ازپیش فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: همچنین با افزایش جمعیت،‌ زمینه گسترش فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی در سطح مناطق مختلف بخش فراهم می‌شود و این به معنای ارتقا میزان درآمد ساکنان بومی منطقه است.
وی ادامه داد: مردم بخش مرکزی بسیار شریف و مهمان‌نواز هستند و علاقه‌مندان به سکونت در این بخش،‌ زندگی بانشاط و دوستانه‌ای را در کنار آنان تجربه خواهند کرد.
استان قم دارای یک شهرستان به همین نام و پنج بخش مرکزی، جعفریه، سلفچگان، کهک و خلجستان است؛ بخش مرکزی قم با بیش از هفت هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع دارای ۲ دهستان قنوات و قمرود است که جمعیتی حدود ۳۵ هزار تن دارد.
۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.