رسول منعم عصر شنبه در نشست صمیمی ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اعضای ستادی، مسئولان هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد قم، با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و سازمان نگهداری اماکن ورزش کشور برای مجموعه ورزشی پردیسان تامین شده است، اظهار داشت: مناقصه جدید برای واگذاری مجموعه ورزشی ۴ هزار و ۵۰۰ نفره پردیسان در حال انجام است که با نهایی شدن این مناقصه، روند احداث این طرح به زودی آغاز می شود.
وی بیان کرد: تدوین قوانین مناسب بودجه ای و تسهیل در تخصیص منابع و اعتبارات به استان ها از جمله اقدام های وزارت ورزش و جوانان در یک سال گذشته است که این با این اقدام ها شاهد رشد و رونق حوزه ورزش و جوانان در کشور هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با بیان اینکه ۴۷ هیات ورزشی فعال در استان وجود دارد گفت: وجود ۸۵ هیات فعال در شهرهای استان، فعالیت ۴۴ سمن و همچنین وجود ۲۵۰ مکان ورزشی دولتی و ۲۱۶ مکان ورزشی بخش خصوصی از جمله ظرفیت های استان است.
وی ادامه داد: ۴۶۶ مکان ورزشی درقم  وجود دارد که این موجب شده تا مجموع سرانه فضای ورزشی استان به ۴۸ صدم ارتقا یابد.
منعم اظهار داشت: ۷۱ مکان قابل واگذاری در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۵ مکان به بخش خصوصی و ۵۴ مکان به هیات های ورزشی داده شده است.
وی ادامه داد: خانه جوانان دستجرد و ۲ طرح واگذار شده به بخش خصوصی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از جمله طرح های آماده بهره برداری در قم است که به زودی این طرح ها به بهره برداری می رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با بیان اینکه ۳۵ میلیارد ریال درآمد ناشی از واگذاری مکان های ورزشی ایجاد شده است گفت: طرح استخر شهدای هفتم تیز قم از جمله طرح های آماده اوگذاری به بخش خصوصی است که روند قانونی آن در سال جاری در حال انجام است.
وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته ۱۸۰ میلیارد ریال از بدهی های اداره کل ورزش و جوانان به شهرداری قم پرداخت و ۱۳ سالن استان صاحب سند شدند.
منعم، اعتبار ۳۷ میلیارد ریال به هیات های ورزشی استان واریز شده است گفت: ۵ طرح ملی و ۳۵ طرح استانی در سطح استان در دستور کار است.
۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.