در هفته ای که گذشت، آئین افتتاحیه استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور در حالی روز جمعه یکم شهریور ماه در سالن ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد که با برگزاری ۶۴ بازی تعیین قهرمان این رقابت ها معلوم می شود و قم در تلاش است از فرصت میزبانی برای کسب عنوان در این رقابت ها به خوبی استفاده کند.

کسب طلای آسیای سانداکار قمی، درخشش قمی‌ها با ۸ مدال کیک‌بوکسینگ زنان ایران، قهرمانی نیم فصل آریاگرانول قم در لیگ تنیس جوانان ایران، حضور ۳ فوتسالیست قمی در اردوی تیم ملی بزرگسالان، عنوان چهارمی پسران والیبالیست قم در مسابقات جوانان کشور، آغاز المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور در قم، پایان دومین هفته مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم و کسب هفت مدال توسط ووشوکاران قم در رقابت‌های کشوری مهمترین عناوین ورزشی قم در هفته گذشته بود.

سانداکار قمی مدال طلای آسیا را به گردن آویخت

مهدی اکبری مقدم، سانداکار قمی در دهمین دور از رقابت های ووشوی جوانان آسیا در برونئی موفق به ایستادن در مقام نخست و کسب طلای این رقابت ها شد.

سانداکار وزن ۵۶ کیلوگرم ایران روز جمعه هفته گذشته در آخرین روز از دهمین دوره رقابت های ووشوی جوانان آسیا در برونئی،  در فینال این رقابت ها به مصاف «انزو وابیو» از اندونزی رفت و با برتری مقتدرانه برابر  او به عنوان قهرمانی رسید.با مدال اکبری مقدم، تیم ووشوی جمهوری اسلامی با کسب هفت مدال طلا در ساندا نایب قهرمان و در مجموع ساندا و تالو مقام سوم این رقابت ها را کسب کرد.

دهمین دوره رقابت‌های ووشوی جوانان آسیا که از دوشنبه ۲۸ مرداد، با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در برونئی آغاز شده بود، امروز، جمعه اول شهریور به اتمام رسید.

درخشش قمی‌ها با ۸ مدال کیک‌بوکسینگ زنان ایران

بانوان و دختران رزمی‌کار قم با کسب مدال‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز در مسابقات فول کیک‌بوکسینگ قهرمان زنان ایران عملکرد درخشانی داشتند.

این دوره از رقابت‌ها به میزبانی تهران و با حضور رزمی‌کاران ۱۵ استان به انجام رسید، مسابقاتی که در آن مجموعا ۴۰۰ کیک‌بوکسینگ‌ کار برای کسب رتبه‌های برتر و مدال‌های طلا، نقره و برنز به مدت دو روز پیکار کردند و تیم دختران و بانوان قم با یک طلا، یک نقره و ۶ برنز به کار خود پایان دادند.

آریاگرانول قم قهرمان نیم فصل لیگ تنیس جوانان ایران شد

تیم تنیس آریاگرانول قم بالاتر از دیگر رقبای خود سکوی نخست و عنوان قهرمانی نیم‌فصل پیکارهای لیگ آینده‌سازان تنیس ایران را از آن خود کرد.

این مسابقات هفت روز به طول انجامید و تنیس‌بازان تیم آریاگرانول قم در دیداری فوق‌العاده مهم و تعیین کننده برای رسیدن به جایگاه نخست برابر تیم هیات تنیس فارس یکی دیگر از مدعیان قهرمانی به میدان رفت و سرانجام با برتری دو بر صفر میدان را ترک کرد تا فاتح این پیکارها شود.

در پایان نیم‌فصل مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس کشور، تیم‌ آریاگرانول قم در جایگاه نخست ایستاد، هیات تنیس فارس (الف) جایگاه دوم را تصاحب کرد و تیم‌های تنیس امیران ارومیه و هیات فارس (ب) عناوین سوم و چهارم را به دست‌آوردند، در شرایطی که بازی‌ها با حضور ۱۷ تیم به مدت یک هفته در یزد به انجام رسید و سرداوری رقابت‌ها بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان بود.

حضور ۳ فوتسالیست قمی در اردوی تیم ملی بزرگسالان

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده به چهارمین اردوی آمادگی تیم ملی در سال جاری را به شرح زیر اعلام کرد که در میان دعوت شدگان نام ۳ بازیکن قمی به چشم می‌خورد.

این ۳ فوتسالیست قمی در قالب ۳ تیم مختلف به تیم ملی دعوت شده‌اند که سهم تیم فوتسال سوهان محمد سیما، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال یک نفر است و مهدی فتحی فوتسالیست جوان قمی برای نخستین بار به تیم ملی دعوت شده است.

همچنین میثم ایلانلو بازیکن قمی تیم فوتسال ارژن شیراز و طاها نعمتیان بازیکن قمی تیم سن ایچ ساوه بازیکنان دیگری هستند که به مرحله جدید تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند البته در این فهرست بازیکنان اصلی تیم ملی و چهره‌های باتجربه و نامدار حضور ندارد و این اردو به منزله میدان دادن به چهره‌های جوان برای حضور در جمع بزرگان است.

اردوی تیم ملی فوتسال بزرگسالان روز جمعه اول شهریور آغاز می‌شود و حضور این ۳ بازیکن قمی مهر تاییدی بر ظرفیت غنی فوتسال قم است. این در حالی است که بازیکنان قمی دیگری نیز شایستگی حضور در این اردو را داشتند.

عنوان چهارمی پسران والیبالیست قم در مسابقات جوانان کشور

مسابقات والیبال جوانان پسر کشور در دسته دوم در قزوین به پایان رسید و حاصل حضور تیم والیبال جوانان قم در این مسابقات کسب عنوان چهارم و ادامه حضور در این سطح بود.

پسران والیبالیست قم با هدایت مجید براتی پس از هفته ها تمرین و تلاش برای حضور در این مسابقات عازم قزوین شدند و حتی توانستند از گروه دشوار خود به مرحله نیمه نهایی صعود کنند اما در این مرحله با ۲ شکست در دیدارهای نیمه نهایی و رده بندی به مقام چهارم بسنده کردند.

المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور در قم آغاز شد

افتتاحیه دومین المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور  با حضور ۲۹ تیم روز جمعه طی آیینی در سالن ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار شد.

المپیاد استعدادهای برتر فوتسال پسران کشور که به میزبانی استان قم کار خود را آغاز کرده است تا روز چهارشنبه ششم شهریورماه ادامه خواهد یافت.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه شامل پنج گروه ۴ تیمی و سه گروه ۳ تیمی به مصاف هم خواهند رفت. این رقابت‌ها در ۴ مرحله گروهی، حذفی، نیمه‌نهایی و پایانی و با برگزاری ۶۴ مسابقه برنامه‌ریزی‌شده است.

ووشوکاران قم در رقابت‌های کشوری هفت مدال کسب کردند

ووشوکاران استان در رقابت‌های قهرمانی سبک نان چوان ووشو کشور موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ شدند.این رقابت‌ها از ۲۴ مردادماه جاری به مدت ۲ روز با حضور حدود ۶۰۰ ورزشکار از سراسر کشور در ۲ بخش تالو و ساندا به میزبانی قزوین برگزار شد.

ورزشکاران قمی با درخشش در این رقابت‌ها موفق به کسب ۴ مدال طلا و سه مدال نقره شدند.

در بخش تالوی بزرگ‌سالان احمد عمویی و احسان رمضانی موفق به کسب چهار مدال طلا،‌ محمدمهدی خورشیدی در تالو موفق به کسب ۲ مدال نقره و در بخش ساندا نیز سجاد عبدالحمزه موفق به کسب یک مدال نقره شد.

دومین هفته مسابقات لیگ انفرادی کیک‌بوکسینگ در قم برگزار شد

دومین هفته لیگ انفرادی مسابقات کیک‌بوکسینگ این استان با حضور ۲۷۰ ورزشکار در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان برگزار شد.برخلاف هفته اول که تمام مسابقات در یک روز برگزار شد،‌ به دلیل استقبال ورزشکاران،‌ رقابت‌های دومین هفته این مسابقات در ۲ هفته متوالی برنامه‌ریزی شد.

لیگ انفرادی مسابقات کیک بوکسینگ قم در سه هفته و طی ۳ ماه برگزار می‌شود که این رقابت‌ها در ارتقای آمادگی ورزشکاران رزمی‌کار بسیار موثر است.

۷۴۰۴/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.