محمود سیجانی پنجشنبه در دیدار مردمی استاندار قم با اهالی نیروگاه در بقعه امامزاده سید معصوم(ع) افزود: ایجاد بازارچه عرضه مستقیم کالا و محصولات از دغدغه های اصلی مردم این منطقه است.
وی اضافه کرد: روند احداث و راه اندازی بازارچه عرضه مستقیم کالا در منطقه نیروگاه به زودی در جلسات تنظیم بازار استان بررسی خواهد شد.
وی گفت: برای پیگیری و شکایت های بازرسی های حوزه اصناف نیز به زودی واحدی مستقل در منطقه سید معصوم(ع) فعال می شود.
شهردار منطقه ۶ قم نیز دراین دیدار بیان کرد: مناطق ۶ و ۲ شهر قم از مناطق محروم و کم تر برخودار قم بوده که بالغ بر نیمی از مردم استان نیز ساکن  ۲ منطقه هستند.
علی حاتمی گفت: سال  گذشته ۳۰۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر قم توزیع شدکه بیش از ۴۰ هزار تن از آن در منطقه ۶ بود.
وی با اشاره به مشکل کمبود زیرساخت های و سرانه های اجتماعی خاطرنشان کرد: زیرساخت های شهری در این ۲ منطقه نسبت به مناطق دیگر کم تر است.
حاتمی اظهار داشت: سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای پیشبرد مباحث سرمایه ای و هزینه ای در مناطق ۲ و ۶ مورد نیاز است.
وی تاکید کرد: بهسازی بلوار حضرت معصومه در باند برگشت، احداث بوستان شاهد، تکمیل سوله ورزشی منطقه ۶ و زیرسازی و آسفالت خیابان گلشن از پروژه های این منطقه همزمان با هفته دولت است.
وی اضافه کرد: روکش آسفالت میدان توحید حدفاصل میدان امینی بیات تا میدان نبوت، تکمیل رمپ لوپ های میدان معصومیه تا کمربندی و بهسازی و ساماندهی بلوار شهید تهرانی مقدم نیز در این هفته انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی مصوب سال ۹۸ شهرداری منطقه ۶، ۴۴۲ میلیارد ریال در قالب ۹ برنامه اصلی تصویب شده است.
۲۰۰ پروژه شهری با اعتبار ۴هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در منطقه ۲ و ۶ به بهره برداری خواهد رسید.
این دیدار با حضور استاندار قم در سلسله برنامه های ارتباط مستقیم و بی واسطه مسئولان با مردم انجام شد.

نیروگاه متراکم ترین و پرجمعیت ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع شده است؛ بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت ‌های مختلف را در خود جای داده است. 

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.