حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی روز سه شنبه در آیین جشن عید سعید غدیر خم در حسینیه امام (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب در قم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نیز می گوید این طور که این انقلاب پیش می رود، مهلت تعیین شده برای نابودی ما کمتر از ۲۵ سال خواهد بود.
وی بیان داشت: رژیم صهیونیستی که روزی مدعی سلطه بر نیل تا فرات را داشت، اکنون از ترس بچه حزب اللهی ها با دیوار بتن آرمه ای چند متری خود را محصور کرده است.
حاجی صادقی اظهار داشت: انقلاب اسلامی که توانسته جهان را تحت تاثیر قرار دهد سنگ در دستان بچه های فلسطینی را نیز به موشک تبدیل نموده است.
وی گفت: برخی از مسئولان کشور از قول مسئولان دیگر کشورها نقل می کنند، که آنها می گویند ما مانند شما جرات حرف زدن با آمریکاییها را نداریم، ولی دلمان با شماست که البته به لطف الهی انقلاب اسلامی بتدریج این جرات را هم می دهد.
نماینده رهبر انقلاب در سپاه خاطر نشان کرد: همه این پیروزی ها و سربلندی ها به برکت معنویت و روح الهی است و این باید گسترده شود.
وی ادامه داد: امروز نیز دشمن به این جمع بندی رسیده که انقلاب جز توسط انقلابیون نابود نمی شود، و فتنه بزرگ و نقشه خطرناک نیز این است.    

حاجی صادقی همچنین با اشاره به اهمیت و نقش ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: در طول ۴۰ سال گذشته تبعیت از ولایت از باور و اعتقاد گذشته و عملی شده و حقیقت خارجی پیدا کرده است.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.