سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: 160 تشکل مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، سلامت و مقابله با آسیب های اجتماعی در قم فعال است.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، محمدرضا گروسی امروز در نشست صمیمی با تشکل های مردم نهاد با اشاره به ظرفیت های سازمان های مردم نهاد عنوان کرد: همراهی دستگاههای اجرایی با سمن ها امری ضروری است و باید پیگیری لازم از سوی مدیران در جهت رفع مشکلات سمن ها اتخاذ شود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: در حال حاضر 160 تشکل مردم نهاد در حوزه های فرهنگی، هنری، سلامت و مقابله با آسیب های اجتماعی در قم فعال است.
گروسی بیان کرد: باید رویکرد، حل مشکلات سمن ها باشد و با آسیب شناسی دقیق، عوامل مهم در مسیر تحقق نیافتن اهداف سمن را به خوبی ارزیابی کنیم. سازمان های مردم نهاد در جهت رسالت و اهدافی که دنبال می کنند،انتظار همراهی دارند و باید دغدغه های آن ها را رفع کنیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: یکی از دغدغه های مهم سمن ها در حوزه بهداشت، تامین دارو برای بیماران خاص است اگر قرار است داروی ایرانی را جایگزین داروی خارجی کنیم نباید کمی و کاستی در جهت تامین دارو ایجاد شود و بیماران زجر بکشند.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری و مسئولان تاکید زیادی بر حمایت از سمن ها دارند، اگر بتوان سازمان های مردم نهاد را به خوبی حمایت کرد بخش زیادی از مسائل و مشکلات در جامعه هدف این سازمان ها رفع خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.