محسن وزیری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعلام آمادگی فدراسیون کشتی برای واگذاری میزبانی جام تختی به قم و همچنین استقبال مسئولان استان از برگزاری این مسابقات افزود: مهم‌ترین موضوع تامین تمام هزینه‌های برگزاری این رویداد ورزشی است.

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی میزبانی از این رقابت‌ها را به استانی واگذار می‌کند که توان تامین هزینه‌های این مسابقات مهم بین‌المللی را داشته باشد،  به همین دلیل ضرورت میزبانی قم از این رقابت‌ها تامین اعتبارات لازم توسط مسئولان استان است.

وزیری بابیان اینکه قم تجربه برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام(ره) در سطح جهانی را دارد گفت: ازنظر برگزاری رقابت‌ها و اسکان ورزشکاران، زیرساخت‌های مناسبی در استان وجود دارد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی روز سه‌شنبه هفته جاری در آیین تجلیل از ۷ ورزشکار و ۴ مربی کشتی قم، از آمادگی این فدراسیون برای واگذاری جام بین‌المللی کشتی جهان‌پهلوان تختی به قم خبر داد که این موضوع با استقبال بهرام سرمست استاندار و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی مواجه شد.

بیش از یک هزار و ۷۰۰ کشتی‌گیر و حدود ۴۰ داور و مربی در هیات کشتی قم ساماندهی شده‌اند.

رقابت‌های جام جهان‌پهلوان تختی یکی از معتبرترین رقابت‌های کشتی در ایران و جهان است که تاکنون ۳۹ دوره آن در کشور برگزارشده است. این رقابت‌ها در ۱۰ وزن برگزار می‌شود که حضور قهرمانان جهان و المپیک این رقابت‌ها را از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار کرده است.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.