حمید جلیلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بابیان اینکه از ۲۲ ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی، پنج ورزشکار از قم می‌باشند افزود: ایلیا حمزه، سبحان خدایاری، ‌امیرحسین رنجبر، محمدمهدی اصفهانی و ‌امیرمهدی فرجودی اسکیت‌بازان قمی هستند که از تیم پرشین استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی، ‌سطح کیفی بازیکنان قم در رشته اینلاین هاکی را بسیار بالا دانست و ادامه داد: قم در این رشته ورزشی به‌ویژه در رده سنی نونهالان و نوجوانان در کشور همواره جزو استان‌های پیشتاز است.

جلیلی ادامه داد: باوجوداینکه هیات اسکیت قم دارای سالن اختصاصی نیست ولی دوره‌های آموزشی اینلاین هاکی به‌صورت تخصصی توسط باشگاه‌های فعال استان  برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات چند ایستگاهی اسکیت  قهرمانی استان قم گفت: این رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت در ۲ بخش دختران و پسران و در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و جوانان ترتیب یافت.

رئیس هیات اسکیت قم هدف از برگزاری این رقابت‌ها را ایجاد انگیزه، افزایش سطح فنی و ارتقای آمادگی ورزشکاران دانست و ادامه داد: در این رقابت‌ها بیش از ۱۰۸ ورزشکار  در رده‌های سنی مختلف حضور داشت.

۴۳۰ ورزشکار بیمه‌شده زیر نظر هیات اسکیت قم مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۹۰ ورزشکار را آقایان و ۲۴۰ ورزشکار را بانوان تشکیل می‌دهند.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.