احمد امیرآبادی فراهانی، عصر سه‌شنبه در آیین تجلیل از قهرمانان کشتی قم، در مجموعه ورزشی جوادالائمه(ع)، افزود: خانه کشتی قم توانسته با تربیت نوجوانان و جوانان بستر لازم برای معرفی نسلی از ورزشکاران آینده دار و مستعد به جامعه کشتی ایران را فراهم کند.

وی بابیان که کشتی قم ظرفیتی بسیار بیشتر از شرایط کنونی را دارد گفت: با سرمایه‌گذاری مناسب می‌توان در سال‌های نه‌چندان دور شاهد کسب عنوان قهرمانی المپیک توسط ورزشکاران استان بود که باید برنامه‌ریزی لازم از امروز در این زمینه صورت گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قم در برخی رشته‌ها ازجمله کشتی حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح ملی و بین‌المللی دارد که باید در جهت تقویت این رشته‌ها تلاش بیشتری شود.

امیرآبادی ادامه داد: مسئولان استان به‌طورقطع از توسعه کشتی در قم حمایت خواهند کرد تا ورزش استان به‌ویژه رشته پرطرفدار کشتی به جایگاه والای خود در سطح کشور و جهان دست یابد.

در این آیین از ۴ مربی و هفت ورزشکار این استان که در میادین آسیایی و جهانی موفق به کسب مدال شدند، با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، بهرام سرمست استاندار و جمعی از مسئولان استانی تقدیر شد.

۷۴۰۴/ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.