رییس بنیاد ملی خانواده گفت: باید نگاه جامعه  نسبت به زن و خانواده تصحیح شود، زیرا بسیاری از مشکلات موجود در اثر نگاه غلط به زن و خانواده در جامعه است.

به گزارش ایسنا منطقه قم و به نقل از جامعه ایمانی مشعر، حجت الاسلام رضا رؤیت در یازدهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که در مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، عنوان کرد: هیآت باید به صورت علمی و آگاهانه وارد مسائل خانواده شوند و اگر این اتفاق رخ ندهد، باعث ایجاد مشکلات خواهد شد.

وی افزود: ایجاد هیآت زنانه یکی از مسائل اساسی است که باید به آن توجه کرد؛ اگر هیأتی بخواهد در مسائل خانواده ورود کند، باید زنان را مورد توجه قرار دهد و لازم است جلساتی با حضور اساتید متخصص مختص بانوان و مسائل خانواده و زنان برگزار شود تا آگاهی بخشی صورت گیرد.

رییس بنیاد ملی خانواده بیان کرد: باید نگاه جامعه نسبت زن و خانواده تصحیح شود و بسیاری از مشکلات موجود در اثر نگاه غلط به زن و خانواده در جامعه است؛ هیآت می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌هایی همچون شعرهای مناسب، سخنرانی‌های هدفمند و فضاسازی‌ها، در تغییر نگرش به خانواده اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: موضوع واسطه گری در ازدواج بسیار با اهمیت است و می‌تواند در رفع موانع ازدواج اثرگذار باشد؛ البته این کار باید با دقت بسیار زیاد و به صورت علمی انجام شود تا باعث ایجاد مشکلات دیگر نشود.

رؤیت تصریح کرد: در زمینه واسطه گری نیاز است که هیآت ورود داشته باشند و در این خصوص باید نمونه‌هایی از هیآت موفق در این حوزه به عنوان الگو معرفی شوند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.