به گزارش عصر دوشنبه روابط عمومی بیمه سلامت قم، محمدرضا فخاریان قمی در گفت و گویی، افزود: با اعتبار تخصیص یافته موصوف، ۵۰ درصد مطالبات خردادماه سالجاری درمانگاه های خصوصی به مبلغ ۷۹۰۰ میلیون ریال  و مطالبات اردیبهشت ماه سالجاری  مراکز تصویر برداری به مبلغ ۳۵۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

به گفته وی، مطالبات اردیبهشت ماه سالجاری مراکز فیزیوتراپی به مبلغ ۸۳۰ ملیون ریال، مطالبات اردیبهشت ماه  سالجاری آزمایشگاه های خصوصی به مبلغ ۲۹۰۰ میلیون ریال و مطالبات اردیبهشت و خردادماه سالجاری پزشکان عمومی و متخصص به مبلغ پنج میلیارد ریال از دیگر پرداختی ها بوده است.

وی افزود: با اختصاص اعتباری به مبلغ هفت میلیارد ریال به عنوان  خسارت متفرقه  تعداد  ۴۵۵ پرونده نیز در صندوق های کارمندی، ایرانیان، سایر اقشار و روستایی پرداخت شد.

فخاریان با بیان این که اسناد خسارت متفرقه سال ۹۷ بیمه شدگان نیز تسویه حساب شده است، گفت: مهمترین فعالیت سالجاری بیمه سلامت استفاده از زیرساخت های الکترونیکی و همچنین الکترونیکی کردن خدمات است که نسخه نویسی الکترونیک از جمله این خدمات می باشد.

به گفته وی، اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اثر مهمی در مدیریت منابع، هزینه ها و روان سازی دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی دارد که تاکنون در استان قم تعداد ۲۷ پزشک و داروخانه به صورت الکترونیک به بیمه شدگان خدمات ارائه می نمایند.

/۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.